-
Załóż konto na Octavia.team
Dołącz do społeczności kierowców Skody Octavia.
ASO Škoda
Ranking dealerów i autoryzowanych stacji obsługi Škoda w Polsce.
102 tematów w tym forum
-
- 8 odpowiedzi
- 23,7 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 21,6 tys. wyświetleń
-
- 17 odpowiedzi
- 21,5 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 19,4 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 19,2 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 19,2 tys. wyświetleń
-
- 6 odpowiedzi
- 18,6 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 18 tys. wyświetleń
-
- 9 odpowiedzi
- 18 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 18 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 17 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 16,8 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 16,5 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 16,5 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 16,3 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 16,1 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 15,8 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 15,7 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 15,7 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 15,6 tys. wyświetleń
-
- 13 odpowiedzi
- 15,6 tys. wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 15,4 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 14,5 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 14,4 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 13,3 tys. wyświetleń
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Ostatnia aktywność
-
16
octavia 3 Sygnalizacja wypalania DPF
wygląda na to, że on się łączy, tylko nie może sczytać danych, ale dla pewności zaraz zrobię tak jak piszesz- sygnalizacja
- wypalania
- (i 1 więcej)
-
16
octavia 3 Sygnalizacja wypalania DPF
Nie pamiętam czy konfiguracja vag dpf nie różniła się od car scannera. Car scanner chyba sam w sobie ma opcję do łączenia się z modułem. Natomiast dla vag dpf przy pierwszym podłączeniu trzeba najpierw w ustawieniach telefonu połączyć się z modułem przez bluetooth a dopiero później odpalić vag dpf i przejść konfigurację. Ale mogę się mylić bo przesiadałem się jakiś czas temu z ios na androida.- sygnalizacja
- wypalania
- (i 1 więcej)
-
16
octavia 3 Sygnalizacja wypalania DPF
Cześć, Kupiłem dokładnie ten adapter i nadal jest dupa 😕 EML327 Identifier pokazuje, że adapter, to oryginalny ELM327 w wersji 2.3 więc powinno działać, a nie działa. Sprawdziłem każdą z opcji połaszczenia, tzn. parametr "Custom engine group" i na każdym wywala błąd. W Car Scanner odczytuje parametry DFPa więc to chyba problem softu, a nie adaptera. Szkoda, bo w VAG DPF wskazania są bardziej przejrzyste.- sygnalizacja
- wypalania
- (i 1 więcej)
-
0
octavia 3 Znikła nawigacja
Witam bawiłem się car scanerem , kodowałem między innymi wyświetlanie paliwa w zbiorniku, rozkładanie lusterek po zapłonie (nie zadziałało) chyba jeszcze żeby radio grało bez kluczyków itp…. wtedy dostałem następujące błędy z dashboard w necie wyczytałem żeby wyłączyć w module 17 bit 10 bajt 6 i tak zrobiłem błąd zniknął a zanim nawigacja teraz wlaczylem ten bit i bajt spowrotem i dostaje na vcds taki błąd nawigacja traffic nie działa Pomógłby by ktoś online oczywiście zapłacę -
11
octavia 3 O3 2.0tdi cuna remont kapitalny
Obawiam się że jak kupię uzywany który leżał grom wie ile na półce nie ruszany to pojawią się takie same problem dla tego też ciekaw jestem ile taki generalny remont kosztuje , koszta części takich jak tuleje komplet pierścieni bo myślę że tłoki są dobre jedynie oddał bym je do przerobienia jak to ludzie robię z tfsi by już nie brały oleju , panewki do weryfikacji jak trzeba tez zmienić.- remont silnika
- pobór
- (i 1 więcej)
-