Skocz do zawartości

Reklamy dla niezalogowanych

Recommended Posts

Witam,

Mam problem i może ktoś z was miał coś podobnego. Z okolicy przednich kół mojej Octavi wydobywa się cichy pisk który nasila się przy skręcie kierownicy.

Wydaje mi się że to klocki zwyczajnie się kończą ale na oko ciężko ocenić. W dodatku nie zauważyłem żeby słabiej hamowało czy coś. Czy razem z klockami zawsze wymieniacie też tarcze?

Z góry dzięki za poważne odpowiedzi.

Reklamy dla niezalogowanych

Są takie kombinacje tarcz i klocków które w połączeniu piszczą. Nie znam się na tym, piszczały mi tarcze z pierwszego montażu z klockami wymienionymi samodzielnie po 2 latach od nowości. Założyłem komplet tarcz i klocków Brembo i po problemie.

baner.gif

Wymyj dobrze pod ciśnieniem tarcze i klocki, bo czasami ten pył co zostaje z klocków powoduje piszczenie przy hamowaniu. Jak nie ustanie to szukaj dalej - może gumy na przegubach popękane i piach się dostał i piszczy. 

Tarcze zazwyczaj wymienia się wraz z drugą wymianą klocków.

Dlaczego ciężko ocenić czy klocki się kończą? Wystarczy spojrzeć i widać ile zostało klocka...

Dnia 14.12.2015, 15:16:36, Rapid napisał:

Czy razem z klockami zawsze wymieniacie też tarcze?

jak są zużyte to tak

btw

jak mieszczą się w tolerancji, jak nie są spalone, nie mają bicia/garbów/wżerów to wtedy tylko klocki

Kiedyś mi także piszczało z jednej strony okazało sie że wpadł tam gdzieś mały kamyczek który powodował tarcie i piszczenie w kole