-
Załóż konto na Octavia.team
Dołącz do społeczności kierowców Skody Octavia.
Dodaj nowy temat
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Ostatnia aktywność
-
0
octavia 4 Zakup Octavii IV
Witam wszystkich ! Bardzo się cieszę, że jest tu forum w którym tętni życiem, kiedyś byłem na OCP ale tam susza... Przejdę do tematu. Jestem zainteresowany zakupem nowej Skody Octavia IV w wersji Sportline. Interesują mnie dwa warianty silnikowe: – 1.5 TSI 150 KM manualna skrzynia biegów, – 2.0 TSI 204 KM DSG 4x4. 1). Czy są tutaj osoby, które jeżdżą autami z takim silnikiem ? Mogą coś podpowiedzieć? 2). Czy warto brać wersje sportline czy nie jest to raczej sporo kasy wydane w takich samochód? czy może wziąć wersje Essence i ją doposażyć. Nie ukrywam, że wersja sportline ma przydatne pakiety podczas jazdy. 3). Jak oceniacie, za ile można kupić taniej taki samochód, słyszałem, że co salon to czasem inna cena ? Ogólne porady jak się targować. Jeśli za długo to przepraszam, ale liczę na waszą pomoc w kwestii zakupu nowej Octavki. Pozdrawiam- nowa octavia iv
- rodzaje wyposażenia
- (i 1 więcej)
-
1
octavia 1 Rozładowany akumulator a zamek centralny
Autoalarm ma swoje zasilanie.- akumulator
- autoalarm
- (i 1 więcej)
-
0
octavia 3 Chińskie zegary Virtual Cockpit
Witam, założyłem chińskie zegary przypominające ori VC. Jestem z nich bardzo zadowolony ale mam pewien problem. Chiński inżynier pracuje nad rozwiązaniem ale chciałbym się zapytać i was. Problem polega na tym, że po zmroku zegary ładnie przygasają natomiast została utracona funkcja ściemnienia podświetlenia wnętrza (przyciski i ekran radia) i świeci to na 100% przez co komfort spada. Czy jeżeli okaże się, że inżynierowi nie uda się tego przywrócić w sofcie jest jakaś opcja aby to ręcznie ściemnić za pomocą VCDS'a? Pozdrawiam Marcin- 1
-
- o3fl
- digitalcluster
- (i 2 więcej)
-
11
1.0 tsi - drgania na biegu jałowym.
Czesc, posiadam Skoda Scala (NW1) z 2020 roku, przebieg 149 kkm, silnik DKRF 1.0 TSI 115KM, skrzynia manual i ma dokladnie ten sam problem. Przy czym zauwazylem ze te wibracje na biegu jalowym (przy ok. 1000 obrotow/min) sie ostatnio coraz bardziej nasilaja takze cale wibracje przenasza sie juz do kabiny na fotel, deske rozdzielcza, lewarek, itd. DRAMAT ! W czasie jazdy jest OK, tylko trzesie na biegu jalowym. Poduszki silnika wygladaja ze sa OK. Jakies 1,5 roku temu jak go kupilem (mial przebieg 132 kkm) byly duzo mniejsze (powiedzalbym ze typowe dla 3-cylindrowca) ale teraz strasznie nim trzesie. Oczywiscie na poczatku jak sie go odpali i ma te jakie 1600-1800 obrotow na biegu jalowym to jest OK, dopiero jak po chwili pracy spadnie na te 1000 to zaczyna strasznie sie trzasc. Co wiecej, jak pedalem gazu podniose obroty na te ok. 1400 i wiecej to znowu jest OK az do momentu jak puszcze gaz i spadna do 1000 i zaczyna sie znowu trzesiawka. Kontrolki zadne sie nie pala, bledow brak (testrem sprawdzone cisnienie na szynie jest OK), swiece wymienione (testerem sprawdzone i brak wypadania zaplonow) i nadal lipa. Nie mam juz pomyslow. Czy ktos z Was wymienil juz ta pompe paliwa wysokiego cisnienia (04E 127 027 N) ? Czy to cos pomoglo ? Zastanawiam sie nad wymiana w ciemno tej pompy, obstawiam jeszcze dwumas ale nie mam pewnosci. -
2
octavia 4 1.0TSI w Octavia 4 - wibrcje,drgania
Czesc, posiadam Skoda Scala (NW1) z 2020 roku, przebieg 149 kkm, silnik DKRF 1.0 TSI 115KM, skrzynia manual i ma dokladnie ten sam problem. Przy czym zauwazylem ze te wibracje na biegu jalowym (przy ok. 1000 obrotow/min) sie ostatnio coraz bardziej nasilaja takze cale wibracje przenasza sie juz do kabiny na fotel, deske rozdzielcza, lewarek, itd. DRAMAT ! W czasie jazdy jest OK, tylko trzesie na biegu jalowym. Poduszki silnika wygladaja ze sa OK. Jakies 1,5 roku temu jak go kupilem (mial przebieg 132 kkm) byly duzo mniejsze (powiedzalbym ze typowe dla 3-cylindrowca) ale teraz strasznie nim trzesie. Oczywiscie na poczatku jak sie go odpali i ma te jakie 1600-1800 obrotow na biegu jalowym to jest OK, dopiero jak po chwili pracy spadnie na te 1000 to zaczyna strasznie sie trzasc. Co wiecej, jak pedalem gazu podniose obroty na te ok. 1400 i wiecej to znowu jest OK az do momentu jak puszcze gaz i spadna do 1000 i zaczyna sie znowu trzesiawka. Kontrolki zadne sie nie pala, bledow brak (testrem sprawdzone cisnienie na szynie jest OK), swiece wymienione (testerem sprawdzone i brak wypadania zaplonow) i nadal lipa. Nie mam juz pomyslow. Czy ktos z Was wymienil juz ta pompe paliwa wysokiego cisnienia (04E 127 027 N) ? Czy to cos pomoglo ? Zastanawiam sie nad wymiana w ciemno tej pompy, obstawiam jeszcze dwumas ale nie mam pewnosci.- drgania
- wibracje tsi
- (i 1 więcej)
-