Skocz do zawartości

Reklamy dla niezalogowanych
Zaloguj się, aby obserwować  
hmx

octavia 3 Radio niefabryczne

Recommended Posts

Dzień dobry forumowiczom,

Mam pytanie, czy radio z poniższego linka pasuje zamiast radia blues?(podstawowa wersja wyposażenia, 2013)

https://centrumaudio.pl/dedykowane/1113-adayo-ce-4m1a-skoda-octavia-iii.html?adgroupid=78214763484%3Fnetwork&gclid=CjwKCAiA6bvwBRBbEiwAUER6JUA-7uCbLmQX2W8dJjC4AdieyYhNy_gTbcyMbc4MZ-x8YsrB5MmXPBoCe48QAvD_BwE&fbclid=IwAR16Abdgb4ftJIOYlCf0v24p9qfn4AuE6HxG1Csp6t8UsOX26pRk5ZZ16js

Zainteresowany jestem czymś tego typu, ponieważ chciałbym podpiąć kamerę cofania i mieć nawigację google maps(choć nie jestem pewien czy to akurat radio daje taką możliwość, być może lepszy będzie jakieś z androidem). A może polecacie coś innego? niestety nie posiadam multifunkcyjnej kierownicy, tylko dotykowy byłby problemem. Jestem początkujący w tej dziedzinie, więc z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Nie polecam WinCe. Zdecydowanie lepiej radio z Androidem. Na aliexpres kupisz taniej, są nawet z wysyłką z niemiec więc nie ma ryzyka cła czy vatu i przychodzi w 2-5 dni. Ja tak kupiłem.  Z przyciskami nie wiem czy jest sens brać, ale jeśli chcesz to i takie są. Ja bym dołożył multifunkcję, to niewiele roboty a komfort korzystania nie porównywanie większy. 

Mam identycznego "twora" i niestety zbieram kasę na oryginalny zestaw z funkcją mirrorlink, w obecnym nawet nie da się zapisać nowych wartości ciśnień w oponach bo nie ma opcji "SET"

3 minuty temu, Karolex_2004 napisał:

Mam identycznego "twora" i niestety zbieram kasę na oryginalny zestaw z funkcją mirrorlink, w obecnym nawet nie da się zapisać nowych wartości ciśnień w oponach bo nie ma opcji "SET"

masz na myśli radio z Adroidem? czy WinCe. Ja nie mam czujników w kołach ale z tego co widziałem chińczyk je obsługuje. 
Mam takie dokładnie: https://pl.aliexpress.com/item/4000037527870.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27425c0fMcymol, wersja 4 GB ramu 64 rom.