Skocz do zawartości

Reklamy dla niezalogowanych

lec

Ekspert
  • Zawartość

    572
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Najlepszy przez

    17

lec miał najwięcej polubień 22 listopada 2018

Dziękujemy za pomoc w tworzeniu społeczności.

Reputacja

145 Doskonała

1 obserwujący

Octavia

  • Model
    Octavia 2 FL RS Combi
  • Silnik
    2.0 TSI CCZA
  • Skrzynia
    manualna

Informacje

  • Lokalizacja
    Poznan

Ostatnio na profilu byli

6500 wyświetleń profilu
  1. ....taka firma, taka ich solidność :) pw24w jest w O3 na kierunkach. Nigdy nie było o3 z dziennymi na takich żarówkach :) pozdr
  2. na dzienne do TSI: http://sklep.motohid.pl/pl/p/Swiatla-LED-V10-H15-LatticeBright-6000k-2400LM-35W-FAN/2335
  3. Porównanie właściwości ochrony ze szkła vs folia o której mowa była na poprzednich stronach (porównanie zaczyna się od 1:00):
  4. ja tez mialem z MG wydech zrobiony jeszcze w O1 i zrobione było na niej 70kkm a kolejny wlasciciel dobil kolejne 100kkm - i wszystko OK
  5. a coś merytorycznie ? już nie 40 zł ? to że w dyskusji dostajesz wysyp kontrargumentów to nie znaczy że wywołałes jakieś emocje. Zrobilem to na chłodno. I nie znalazles, dokleiles sie do wątku gdzie inni znaleźli to wcześniej - i nawet nie byłem to ja. Miłego dnia. moderatora poprosze o posprzątanie bałaganu w watku. Bo pierwotna rozmowa byla o jakości i wadach / zaletach folii vs szkla od różnych firm a nie o tym za ile kupuje bądź nie to sobie @alocet
  6. nie wiem po jakim kursie liczysz sobie te 40 zł, nie wiem skąd transport za 5 zł skoro mi pokazuje transport 4,17$ przy 1 szt, ale nawet po kursie średnim NBP wychodzi 57 z ogonkiem za calosc (15.21 x 3,78, a przecie wiemy ze to nie jest rynkowy kurs), nie wiem jak placisz ale najczesciej sa to platnosci paypal lub platnosc karta i zawsze sa z tym związane koszty. Już nie wspominam że przy legalnym imporcie ja jako firma placę clo , vat i itp... ale kup szybke nawet za 50 , pokaz mi wyciag dokumentujacy ze kosztowalo cie to tylko tyle i pokłonie ci sie nisko i nawet przesle te 50 zł zebys miał na browar i pił za moje zdrowie. Co do oswietlenia nóg top nie chce mi sie komentowac, to nie o tym wątek ale grunt ze jesteś szczęśliwy... (tak widzialem ten komentarz zanim go skasowales) Dodam tylko ze te szybki z RUIA pojawiły sie tu wlasnie dlatego ze chłopaki z forum je znaleźli i podrzucili mi te linki wiec żadnej eureki tu nie odkrywasz. I tylko dlatego ze ja wylozylem swoja kase, zaryzykowalem i sprawdzilismy jakość całosci możesz sie teraz doktoryzowac na ten temat i kupowac na ali towar który ktos wczesniej juz dla ciebie sprawdził. Prosze, nie dziekuj. Link do ali jest nawet w moim wątku na forum . ps: po wszystkich mozliwych promocjach 62,61 zł (zakładając zero dodatkowych kosztów zwiazanych z obsługą platnosc), dolicz sobie do tego teraz cło + vat i wówczas ew sugeruj że zdzieram. O zarobku nie wspomnę, bo przecież to jest "misja" a nie działalność dochodowa. 62,61 bez podatków z parotygodniowym czekaniem vs 90 zł w PL ( z klubowym rabatem) na jutro i z FV. Normalnie dramat.
  7. @alocet jak doliczysz sobie spready i inne koszta obsługi płatnosci to cie to realnie wyniesie ok 75 zł + do 43 dni czekania. Jak ktos za 20-30 zł oszczednosci godzi sie czekac 1.5 miesiąca to spoko, z drugiej strony jak masz firme, to wrzucisz to w koszty i po odliczeniu podatków masz za podobne pieniadze na miejscu i calosc u siebie w 2 dni. @siemi1 hint: oleophobic coating
  8. @siemi1 tylko produkt "masowy" jw jest celowo min mniejszy aby wlasnie w przypadku gdy jakiemus Kowalskiemu co ma 2 lewe rece i brak kalibracji w oczach "się omsknęła ręka" i jednak nie nakleił tego idealnie. Folia / szkło wycięte idealnie co do mm wymaga też póżniej takiej perfekcyjnej precyzji przy montażu - ok, dla ciebie jednorazowo nie jest to problemem bo sie przylozysz... ale przecietny Janusz to spartoli, jedna krawedź zacznie mu wystawac poza obrys, za chwile sie zahaczy... się odklei i stwierdzi ze produkt jest do d.... bo przeciez nie jego umiejętnosci :) Dlatego to wygląda tak jak wygląda. Przy ekranach telefonów jest też łatwiej - mniejsze i foremne kształty... ps mi te obejscia przycisków w Bolero tez sie podobają, taki niezamierzony efekt stylistyczny powstał...... zewnetrzny obrysy w pierwszym kontakcie faktycznie proszą sie o lepsze dopasowanie ale patrz moja tyrada wyżej + po chwili przestajesz to zauważać.
  9. @Mario448 czytamy całość: dodatkowo zawsze można sobie przeczytać specyfikacje samego produktu. Ponadto zestawiasz gotowy produkt vs indywidualną rzeźbę dla siebie. Nie każdy chce i potrafi sie tak bawic. Róznica jest też taka że za rok/dwa folia bedzie do wymiany a szklo bedzie nadal jak nowe
  10. @Mario448 folia to nie szkło, inne ceny i łatwiej je dopasowywać... ponadto sam sobie przeczysz: W jednym zdaniu twierdzisz z nic sie nie odkleja by potem twierdzić że sie odkleja wokół przycisków.... z jednej strony twierdzisz ze jest lepiej dopasowane by potem napisać że wokół przycisków nachodzi na nie ramka i trzeba to poprawić... to jest Lepiej czy jednak GORZEJ ? :P
  11. update, dzieki @Namo jest już na miejscu w PL oferta na tego rodzaju gadżety: http://sklep.motohid.pl/zabezpieczenia-multimedia-skoda
  12. zajrzyj przez duży dekielek do lampy czy tam jest dojscie do żarówki od dziennych i kierunku. Osobnego dekielka brak, brak tez miejsca do ew, wywiercania otworków
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważna informacja

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności Octavia.team