Reklamy dla niezalogowanych

Pavulon

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralna

O Pavulon

Octavia

  • Model
    Chcę kupić Octavię
  • Silnik
    benzynowy
  • Skrzynia
    manualna
  1. Planuje juz powoli zakup kół na zime do RSa i upatrzyłem sobie wstępnie felgi 7,5x17. Problem polega na ty, że wszedzie mają tylko et40 dostępne. Pytanie czy takie parametry będą odpowiednie. Zakładam, ze w przyszłosci autko spadnie delikatnie na glebe. pozdr.
  2. RS245 to raczej jeszcze do nikogo nie trafił wiec o wrazenia bedzie trudno ;) W AutoWimar na Jerozolimskich stoi juz czarna prasówka na poznańskich blachach wiec pewnie "gazety" zaraz bedą tym jeździły.
  3. To chyba standardowy okres oczekiwania teraz. Moja eReSka zamówiona w ostatnich dniach kwietnia, początkowo planowana produkcja w połowie października, ostatnio przeskoczyła na połowe wrzesnia.
  4. Tak własnie przypuszczałem, ale mylący jest troche opis "swiatła przeciwmgłowe" i "swiatła przeciwmgłowe RS"
  5. Witam serdecznie szanownych Państwa. Jako, że przymierzam sie do skonfigurowania sobie RS'a, zacząłem studiowac specyfikacje i zastanawia mnie jaka moze byc róznica w pozycji "Przednie swiatła przeciwmgłowe w technologii LED" (standard), a "Przednie swiatła przeciwmgłowe RS z funkcją Corner" (dopłata 1300pln). Ktoś może juz rozeznawał ten temat? Bo az mi sie wierzyc nie chce ze za same 'cornery" chcą 1300zl. pozdr.