Skocz do zawartości

Reklamy dla niezalogowanych

Misio4321

Użytkownik
  • Zawartość

    84
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralna

Octavia

  • Model
    Octavia 3 Combi
  • Silnik
    1.4 TSI CZDA
  • Skrzynia
    manualna

Informacje

  • Lokalizacja
    Gdynia

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. zobacz na YT jakie to śruby trzeba odkręcić po za tym z tego co pamiętam jak ja to robiłem to nie ma możliwości żeby się maska przesunęła bo odkręcasz stronami najpierw jedna potem druga . Co do śrub to jeżeli zamówiłeś taki zestaw https://allegro.pl/oferta/silowniki-gazowe-maski-silnika-skoda-octavia-iii-7348475743 to wszystko pasuje i nic nie trzeba psuć
  2. No tak ale kolega sie pytal czy sie da zrobić OBD 11 to mu napisałem ze się da.
  3. No oczywiście że tak 3 zakladka aplikacje workszop
  4. A widzisz a ja wiem trzeba wgrac soft do sterownika drzwi w wersji 0032 lub wyżej i powinno się dać to zakodowac aktualnie jest taka opcja ale po upływie jakiejś godz lusterka wracają do pozycji jaka była czyli się rozkładają więc to nie to
  5. Dobra spokojnie jak będziesz jakoś na wekend to daj znać to pocwiczymy temat a potem możemy odkazic mi się aż tak z tym niespieszy
  6. Ja się odezwę do ciebie w przyszły czwartek cz będę w Domu na 100 w piątek wtedy się dogadamy co i jak ok https://www.briskoda.net/forums/topic/299424-octavia-iii-vcds-adaptations-tried-and-tested/?fbclid=IwAR3zZWrnFiwgO34F6E6F3ZVRvuo1MOMByX29O_gzKnSV4HZVCVXSEcS9k98#entry3772564. Tu masz stronę z kodowania i poszukaj sobie
  7. 5Q4959593B numer sterownika 5Q4959593E numer oprogramowania Wersja sterownika 010 I co git bedzie
  8. Zapytam w ASO czy mi aktualizacje zrobią
  9. No niestety nie mam a nie wybierasz się nad morze to byśmy się spotkali i wtedy moze
  10. Ale jak Nie wiem jak to zrobić i czy da się to zrobić przez obd 11
  11. Czyli miałem rację od samego początku że wszystko zależy jaki kto ma moduł w aucie I sprawdziłem mam wersję oprogramowania 0031 A taki numer sterownika 5Q4959593B
  12. Ja gdzieś czytałem że zmieniali kod w sterownik drzwi ale ja się za to nie biore
  13. Dobra ja już zostawiłem że po dłuższy przytrzymaniu składają się i tak zostawiłem i jak dla mnie jest ok
  14. Ta właśnie miałem napisać że po dłuższym zostawienie auta lusterka działają normalnie znaczy rozkładają się. Teraz nie mam możliwości do auta się dostac
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważna informacja

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności Octavia.team