Skocz do zawartości

Reklamy dla niezalogowanych
yorqe

octavia 3 Kilka pytań nowego użytkownika O3

Recommended Posts

Cześć! Z góry przepraszam za lamerskie pytania ale jestem nowy w temacie skody i ogólnie vaga.
Zakupiłem octavie III kombi z 2014r w wersji ambition i mam kilka pytań:
1. radyjko jakie mam na pokładzie to Bolero tyle że bez obsługi telefonu. Czy da się uruchomić na tym bluetooth? Nie tyle zależy mi na korzystaniu z zestawu głośnomówiącego co z możliwości przesyłania muzyki ze smartfona przez bluetooth.
2. system start/stop aktywuje się dopiero po jakimś czasie po uruchomieniu silnika, a dzisiaj stojąc w korku silnik sam się uruchomił bez wciśnięcia pedału sprzęgła. Od czego to zależy?
3. mam funkcję świateł dziennych którą mogę uruchomić w menu CAR. Wszystko działa poprawnie tylko zastanawia mnie od czego zależy podświetlenie zegarów i ogólnie wszystkich przełączników? bo np rano kiedy jest szarówka to podświetlone mam tylko wskazówki a w dzień kiedy nawala słońce zegary są podświetlone. Tak samo podświetlenie przycisków na zielono raz jest a raz nie. Od czego to zależy?

Z góry dzięki za odpowiedzi

1 godzinę temu, yorqe napisał:

Czy da się uruchomić na tym bluetooth?

Pewno masz Bolero bez bluetooth, trzeba dołożyć taką małą skrzyneczkę pod fotel chyba. Zapytaj w ASO za ile ogarnęli by Ci bt do twojego auta a jak za drogo to możesz sam powalczyć z doposażeniem.

sam się uruchomił bez wciśnięcia pedału sprzęgła. Od czego to zależy?

System analizuje procent dostępnego prądu w akumulatorze. Stojąc w korku z wyłączonym silnikiem (bez ładowania) samochód robił klimą takie obciążenie prądu, że system stwierdził, że chwilę później zabraknie prądu do uruchomienia silnika więc zrobił to wcześniej.

od czego zależy podświetlenie zegarów

Zegary mają swój czujnik światła, same wykrywają światło w kabinie świecą tak aby w dzień było widać parametry a nocy nie oślepiać.

baner.gif