Skocz do zawartości

Kilka pytań nowego użytkownika O3


yorqe

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Z góry przepraszam za lamerskie pytania ale jestem nowy w temacie skody i ogólnie vaga.
Zakupiłem octavie III kombi z 2014r w wersji ambition i mam kilka pytań:
1. radyjko jakie mam na pokładzie to Bolero tyle że bez obsługi telefonu. Czy da się uruchomić na tym bluetooth? Nie tyle zależy mi na korzystaniu z zestawu głośnomówiącego co z możliwości przesyłania muzyki ze smartfona przez bluetooth.
2. system start/stop aktywuje się dopiero po jakimś czasie po uruchomieniu silnika, a dzisiaj stojąc w korku silnik sam się uruchomił bez wciśnięcia pedału sprzęgła. Od czego to zależy?
3. mam funkcję świateł dziennych którą mogę uruchomić w menu CAR. Wszystko działa poprawnie tylko zastanawia mnie od czego zależy podświetlenie zegarów i ogólnie wszystkich przełączników? bo np rano kiedy jest szarówka to podświetlone mam tylko wskazówki a w dzień kiedy nawala słońce zegary są podświetlone. Tak samo podświetlenie przycisków na zielono raz jest a raz nie. Od czego to zależy?

Z góry dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, yorqe napisał:

Czy da się uruchomić na tym bluetooth?

Pewno masz Bolero bez bluetooth, trzeba dołożyć taką małą skrzyneczkę pod fotel chyba. Zapytaj w ASO za ile ogarnęli by Ci bt do twojego auta a jak za drogo to możesz sam powalczyć z doposażeniem.

1 godzinę temu, yorqe napisał:

sam się uruchomił bez wciśnięcia pedału sprzęgła. Od czego to zależy?

System analizuje procent dostępnego prądu w akumulatorze. Stojąc w korku z wyłączonym silnikiem (bez ładowania) samochód robił klimą takie obciążenie prądu, że system stwierdził, że chwilę później zabraknie prądu do uruchomienia silnika więc zrobił to wcześniej.

1 godzinę temu, yorqe napisał:

od czego zależy podświetlenie zegarów

Zegary mają swój czujnik światła, same wykrywają światło w kabinie świecą tak aby w dzień było widać parametry a nocy nie oślepiać.