Skocz do zawartości

Reklamy dla niezalogowanych

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Fabia 2 1.4 tdi (BMS)     Piszę tutaj bo mam problem z rejestracją na forach fabii, 

Jaki jest problem, a no taki że .... auto po wyjęciu silnika, demontażu kolektora wydechowego i dolotowego jaki przeczyszczeniu Egr i owych kanałow kolektorów, wiecej pali. Tzn z okolo 4,5 na 7,5 L /100km.

ponadto był wymieniony czujnik ciśnienia doładowania i nieszczelny intercooler .
nie było nic ruszane przy zapłonie, przy koncie wtrysku.

Sprawiłem sobie Vcdsa ale jestem jeszcze zielony w tym wszystkim , gdzieś podłapałem z neta jakie logi trzeba zrobić , coś namłodziłem,

proszę o pomoc w wyjaśnieniu tej zagadki. Dzięki z góry za odp. Sorki że tak się wtryniłem na to forum, ale drugie auto to octavia 2 .

grupa 002 - 033.JPG

003-008.JPG

003-020.JPG

010-011.JPG

Reklamy dla niezalogowanych

Cześć wyderka.p  . Dzięki za szybką odpowiedź. 

Czy możesz mi odp. Czy twoja odpowiedź była poparta logami czy z doświadczenia w fachu wiesz co to może być?  Jeśli to pierwsze mógłbyś napisać dla potomnych jakie logi za to odpowiadają i gdzie w kolumnie można to odczytać.  Po to kupiłem kabelek żeby sie trochę nauczyć co w trawie piszczy.  Dziękuję  

Czesć witam.

Przeczyściłem pręciki przepływówki  patyczkami do uszu z jakimś zmywaczem ,nie rozkręcając jej.

Wcześniej jeszcze odpiałem kostkę i trochę pojeździem. auto od razu straciło moc i wyskoczył bląd na desce. 

Generalnie auto idzie jak wściekłe. kąt zapłonu (48) , wtryskiwacze minimalne korekty ,wypalony dpf w vcds, nic nie kopci , pali od strzała,   także chyba dam sobie spokój, bo może szukam dziury w całym, no ale to spalanie ... jeszcze jak nie wchodzi na obroty tylko kulanie to jest spoko , udało mi się zejść na płaskim 3.9l

Normalna jazda zmiana biegów przy około 2500 spalanie moment wzrasta około 6l ,

zrobiłem dzisiaj logi , proszę o wytłumaczenie po krótce o co w nich chodzi. dziękuje z góry i pozdrawiam. 

PS. nie rozumiem .