Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
balard12

Wycinanie otworów do czujników PLA

Recommended Posts

Czym wyciąć otwory boczne w zderzakach pod czujniki PLA?  Fabryczne mają średnicę 27.50 mm. Wycinaki dostępne za rozsądną cenę mają 28.00 mm - to trochę za dużo  (zrobiłem próbę na kawałku plastiku)

Nie chcę robić rzeźby . Macie jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o stożkowym  - musiałbym spróbować na roboczym plastiku, czy nie postrzępi krawędzi albo za głęboko nie wpadnie :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, o tym wycinaku pisałem w pierwszym poście - oryginał ma 27.50 mm, ale kosztuje 299,00 zł w ASO (na 4 otwory nie opłaca się kupować).

Znalazłem 28,00 wycinak, ale otwór jest kapkę za duży i brzydko to wygląda - niby tylko 0,5mm ale robi różnice.

Napiszę do tego Czecha jaki ma wymiar wycinaka i gdzie kupił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przegląda tę stronę.

  • Kto jest online   8 użytkowników, 0 anonimowych, 51 gości (Zobacz pełną listę)


Reklamy dla niezalogowanych


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważna informacja

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności Octavia.team