-
Załóż konto na Octavia.team
Dołącz do społeczności kierowców Skody Octavia.
Dodaj nowy temat
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Ostatnia aktywność
-
0
octavia 3 Wysoka temperatura oleju + brak cieplego powietrza + metny plynw chlodnicy
Witam, w tamtym roku kupiłem Octavie z 2014 1.6 TDI przebieg 61000. Po zakupie wymieniony olej przejechałem 10.000 i oddałem samochód na wymianę oleju. Przed oddaniem zauważyłem ze płyn chłodniczy ma dziwny kolor ( herbata ). Poprosiłem mechanika o wymienienie zbiorniczka, był jeszcze ten z silikat (nie był pęknięty) oraz przepłukanie układu chłodzenia. Po odebraniu samochodu zauważyłem ze płyn w zbiorniczku nadal nie ma koloru płynu chłodniczego, jest lepiej, ale wciąż nie jest to normalny kolor płynu chłodniczego. Mechanik powiedział ze dużo syfu musi zalegać w obwodzie. Wiec przyjąłem te informacje i ruszyłem w trasę. I tu pojawia się problem. Tempomat 155kmh i po godzinie jazdy widzę temperaturę oleju 131 stopni. Temperatura wody równe 90. Po zejściu do 120 kmh temperatura oleju wciąż 110-115 i tak przez 6 godzin Dzisiaj przez około godzinę poruszałem się samochodem w ruchu miejskim, temperatura dochodzi do 103 stopni, ale jej nie przekraczała. Dodam jeszcze ze cieple powietrze z nawiewów jest najwyzej letnie a nie cieple. Czy ktoś wie, w czym może być problem ? Czy kolejne czyszczenie układu chłodzenia coś pomoże? Czy jest to może pompa wody ? Dziękuje z góry za pomoc Pozdrawiam- olej
- temperatura
- (i 1 więcej)
-
2
octavia 3 1.6 tdi cxxb, padl wtrysk po wymianie uszczelnienia pokrywy ?
Problem wydaje się rozwiązany. Procedura przyuczenia wartości chyba początkowych albo coś takiego. Samochód samodzielnie bawił się obrotami tak z 15 min i działa. -
14
octavia 3 Aktywacja HHC przy pompie 46 bajt
Witam Zrobiłem dzisiaj testy z kartonem na parkingu przy małych prędkościach samochód hamuje widząc przeszkodę ale przy normalnej jeździe powyżej 20km/h nie reaguje nie hamuje czyli nie ma bezpiecznej jazdy na liczniku pojawia się komunikat i piszczy ale brak jakiejkolwiek reakcji poza tym... sprawdzone nawet na drodze bo wjechałbym gościowi w d... za to mam kupę błędów plik w załączniku, chyba nie chce już HHC tylko same kłopoty i nie wiem czy się serwisem nie skończą większość udało mi się wykasować ale pewnie trzeba zrobić adaptacje g85 i g 200 tylko tyle ze to nie jest już jak w starych autach i przez vcds nie można się dostać do bloków pomiarowych żeby sprawić co i jak.. a na youtube znalazłem podobny filmik od (krzynol garage) jak facet miał podobnie tyle ze u mnie kodowanie przeszło... szkoda że nie widziałem tego wcześniej opuściłbym sobie cały ten cyrk. oryginalne kodowanie ABS :24076A912427216E4079060840C824245624840260022472B420F070C0A2430000000012121212B8586C384E4484EE history.txt -
0
octavia 3 Tuning O3 (cuna/cupa) 2.0 TDI 184 -> wydajniejsze turbo, hybryda
Cześć, Czy ktoś z forumowiczy wyszedł poza chip/stage 1 w swojej octavi 2.0 TDI 184? chodzi mi tu głównie o większe wydajniejsze turbo, chyba, że ktoś zrobił szerszy zakres modyfikacji - też chętnie poczytam i posłucham opinii 🙂 W internetach jest kilka firm proponujących "hybrydy" albo customowe turbosprężarki, pytanie brzmi czy ktoś coś takiego posiada i chciałby się podzielić wiedzą? jakie turbo od kogo i jakiś wykres jak to wyszło po strojeniu... Pisałem z kilkoma firmami... wszyscy zachwalają swoje produkty... ale nikt wykresu nie podesłał a jedynie odpisują na zasadzie "dużo tego i ciężko znaleźć zrobiliśmy już kilkadziesiąt takich zestawów i wszyscy chwalą... " hybrydy wiemy jakie mają opinie... ani dołu ani góry... a na pytanie czy podeślą mapę doładowania jaką generuje turbo albo jak wstaje i jak długo potrafi i jakie doładowanie utrzymać to już nie dzielą się taką informacją, a jedyne co mówią, to że klienci zadowoleni.. stąd też chciałbym poznać opinie osób które przetarły już szlaki aby nie wyważać otwartych drzwi 🙂 bo jak już mam wydać parę złotówek to chciałbym być z tej inwestycji zadowolony 🙂 Zapraszam do dyskusji/wymiany informacji 🙂 -
2
octavia 3 Apetyt na olej octavia 3 vrs
Takich sytuacjach to silnik do remontu. Żaden olej nie zmniejszy poboru. Efekt placebo, nic więcej.
-