Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć, 

przeczytałem sporo wątków i zrobiłem lekki research w internecie, gdyż planuje w mojej octavii III zamontować skrzynkę. Niestety dalej jestem zielony.  Dodam, że mam w niej Bolero.

Chciałbym spytać co myślicie o takim zestawie?

http://allegro.pl/jbl-gt-x1200-bassreflex-1200w-mdf-crunch-gpx600-i7129461442.html#thumb/6

Oczywiście wiem, że nie jest to nic wyrafinowanego, ale chyba powinno wystarczyć.

Moim problemem jest to, że nie wiem jaki przekrój przewodu zasilającego dobrać i czy jeśli ten wzmacniacz nie posiada Hi-input to bez problemu mogę podłączyć wszystko przez to?: 

http://allegro.pl/konwerter-sygnalu-audio-sygnal-remote-rca-cinch-i5670103937.html

I ostatnie pytanie, jak wziąć sygnał z tylnich głośników i gdzie dać go we wzmacniaczu?

Z góry dziękuję i przepraszam za elementarne pytania.

Czesc.

A wiec co do samego systemu nie bede sie wypowiadal, lecz co do kabli i podlaczenia mysle ze spokojnie mozesz kupic gotowy zestaw w sklepie z car audio lub na alledrogo. Ja poslugiwalem sie ta tabela ( znaleziona w google). Mam kabel 12mm2 i bezpiecznik 60A. U mnie wszystko dziala bez problemu. Ja tez odlaczylem calosc przez konwerter do stacji znajdujacej sie w schowku. Stamtad masz sygnal do wzmaka. Do wzmaka wszystko podlaczasz przez kable chinch. Jutro porobie zdjecia jak wyglada polaczenie w kostce iso od radia.

28_1254301862.jpg

Co masz na myśli? Oczywiście ten zestaw nie jest cudowny. Niestety nie wiem co lepszego (nowego) w tej cenie mogłbym znaleźć.

Chciałbym jeszcze spytać jak podłączyć tylne głośniki do wzmacniacza (Chodzi mi o przewody głośnikowe nie zasilające). 

Czyli mając ten konwerter nie potrzebuje hi input we wzmacniaczu?

Dobrze myślę, że do tego akurat zestawu mogłoby wystarczyć od 10 do 12 mm i 40A?

Dziękuję bardzo za radę i odpowiedź :)