Skocz do zawartości

Reklamy dla niezalogowanych

Recommended Posts

Ktoś ma do polecenia jakie żarówki wstawić do przodu zamiast standardowych? Zależy mi na tym, żeby dobrze oświetlały drogę.

Czytałem test Auto-Świat o H7 i chyba kupię sobie te Cartechnic bo są relatywnie tanie a dobrze świecą według nich.

Co do H15 to nie mam pojęcia, są te wszystkie racing vision i inne, ale nie znam się za bardzo na nich :D

Reklamy dla niezalogowanych

Ja mam RING XENON ULTIMA +120% H7 i są bardzo ok. Świecą już z rok, ok 30kkm a z uwagi na ilość światła jakie dają, standardowych już nigdy nie założę ;)

Nie zauważyłem, że pytasz o żarówki do halogenów.. A w nie RS przed FL to H8.
Nie wiem o co pytasz..
H8 mam https://m.interlook.pl/product-pol-809-Zarowka-samochodowa-LED-H11-21-SMD-2835.html i dają radę... Mam plan zamówić coś na zapas bezpośrednio z Chin na tym modelu diody.. Starsze ale dobrze świecą. Nie znam się jednak, są tu koledzy co maja większe doświadczenie w temacie.

Tu masz porownanie chinczyka za 2$na na diodach 5630 do tych z interlook..
Zaznaczam, że na halogenach mam folie na lampy ciemna jasna Avisa..
2462bd5fa283227e23df69a784fd2a37.jpgf83ce5b6c9e2d59349321f46f3a635db.jpg

Chodziło mi o zwykłe żarówki do reflektorów, z przyzwyczajenia mówię na nie "halogeny" bo to nie xenon xD H7 i H15. H7 na 100% kupię Ring Xenon Ultima :)

Nie wiem tylko jakie H15 włożyć.

Edytowano przez Christopy

Jeżeli chodzi o H7 to w Rapidzie miałem założone Osram Night Breaker laser i naprawdę widać było różnice w stosunku do tych standardowych,

Nie zauważyłem, że pytasz o żarówki do halogenów.. A w nie RS przed FL to H8.
Nie wiem o co pytasz..
H8 mam https://m.interlook.pl/product-pol-809-Zarowka-samochodowa-LED-H11-21-SMD-2835.html i dają radę... Mam plan zamówić coś na zapas bezpośrednio z Chin na tym modelu diody.. Starsze ale dobrze świecą. Nie znam się jednak, są tu koledzy co maja większe doświadczenie w temacie.