Skocz do zawartości

Reklamy dla niezalogowanych
fifek1988

octavia 2 Check engine

Recommended Posts

fifek1988    1

Witam wszystkich,

Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem skody Octavia rs TFSI 2,0 200 KM. Wczoraj rano zaświeciła mi się kontrolka check engine. Z samochodem nic się nie dzieje nie ma żadnych objawów, że coś jest nie tak. Wiecie co może spowodowało wyskoczenie błędu? Dzisiaj jadę na komputer i zobaczę jaki wyskoczył błąd. Mam jeszcze jedno pytanie jaki olej najlepiej nadaje się do tej skody? Jak mogę sprawdzić czy łańcuszek rozrządu był wymieniany. Osoba od której kupiłem mówiła że był wymieniany na 140 tys teraz jest  przejechane 180 tys, niestety nie mam żadnych dokumentów żeby potwierdzić wymianę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Reklamy dla niezalogowanych
kenorb    24

U mnie zapala się jesienią/zimą jak są niższe temp. i duża wilgotność powietrza...  w ciągu dnia znika. Muszę wywalić z tabeli błędów i będzie po kłopocie. Często bywa tak że pierdoła niszczy Ci wew. spokój i błyska w Ciebie żółtym kolorem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fifek1988    1

Byłem u mechanika i dowidziałem się co jest nie tak. Okazało się że jest uszkodzony czujnik położenia wału. Wymiana kosztowała mnie 450 zł. Od wymiany czujnika  wszytko jest ok.

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1    6

to raczej nic powaznego, u mnie tez sie swieci a mechanik nic nie znalazl. w Seacie Leonie, drugie auto, tez sie świeci caly czas i mechanik nic nie znalazl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ucho235    446

U mnie w Leonie też się czasami zapala, ale po jakimś czasie ginie kontrolka. W moim przypadku jest to spowodowane założoną instalacją gazową - na kompie błąd "nieodpowiednia mieszanka paliwowa", czy jakoś tak :). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1    6

to moze byc kwestia wyregulowania gazu, gazownik mi powiedzial ze to od zbyt bogatej mieszanki gazu, wiec trzeba po prostu wyregulować, od tego silniki sie nie niszczą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marco_206    3

Witam panów ja mam też taki problem że jak popada jest wilgotno to zapala się check tylko u mnie miga nie nie równo chodzi silnik przerywa dławi się nie mam już pojęcia co to może być nowe świece kable czysta przepustnica nie wiem ile jeszcze kasy wydam żeby było dobrze może pomożecie auto ma wibracje na biegu jałowym na 1 lub 2 nie równa jazda szarpana 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marco_206    3

u mnie się dławi szarpie nie równo pracuje drgania po siedzeniu odczuwalne jak go wczoraj odpaliłem to nawet przygasały oświetlenie na desce nie wiem może ma jakieś  zwarcie i jakiś przekaznik pykał głośno koło silnika  świece wymienione kable też dzisiaj rano normalnie odpalił jak by mu nic nie było już nie wiem co mam robić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawcio64    4

moze alternator masz juz na wykonczneiu i slabo ładuje skoro Ci nawet lampki przygasały, słabe napiecie, a jak Ci pykał jakis przekaznik to ja tak mialem jak mi akus padl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marco_206    3

Ale auto normalnie odpala co ma alternator do nierównej pracy silnika to wyglada jak by jakis przekaznik pykal i jak dodaje gazu na jalowym to gdzies jest przepustnica zasysa powietrze nie wiem czy tak ma byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rrobert    77

sprawdź błędy i potem będzie można coś powiedzieć tak to nawet Chuck Norris nie wie co jest a on wie prawie wszystko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marco_206    3

ale podpowiedzi zajebista normalne ze pod kopa tylko ile razy mam podłaczać i kurwa płacić szmatą co chwile 50 zł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rrobert    77

a podałeś jakie są błędy w silniku żeby coś wywnioskować. więc się nie pień  po i po co. skoro świeci się check to są błędy podaj je to coś będzie wiadomo.

z opisie masz octavie 1 to kabelek kosztuje do 50zł to kup i po problemie lub popraw opis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marco_206    3

Siemka @rrobert Zawiozłem auto do elektryka i stwierdził, że jest padnięta cewka. Ciężka sprawa 350zł. Tylko czy to będzie cewka hehe to nie wiem. Po co wymieniał mi kable jak jest walnięta cewka. Mam nadzieję, że będzie to napiszę jak odbiorę.

Edytowano przez LEMUR
Wyłącz CAPSLOCK, używaj PL znaków oraz interpunkcji!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1    6

żadne zwarcie to raczej nie jest, u mnie stopniowo się zwiększa to szarpanie i tak jak mowisz przygasa nawet światło, przełączy się na benzyne i jest wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przegląda tę stronę.

  • Kto jest online   7 użytkowników, 0 anonimowych, 10 gości (Zobacz pełną listę)


Reklamy dla niezalogowanych


×

Ważna informacja

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności Octavia.team