-
Załóż konto na Octavia.team
Dołącz do społeczności kierowców Skody Octavia.
Garaż
Škody Octavia członków naszego Teamu w formie blogów, dzienników napraw i modyfikacji.
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Ostatnia aktywność
-
159
octavia 3 ETKA 8.3 Online + szukanie części po numerze VIN
Witam. Mógłby ktoś uaktualnić linki z pierwszej strony? Ewentualnie skąd można pobrać działającą na Windows 10 -
0
octavia 3 co wymieniać w aucie/ czego pilnować Octavia III
cześć, ma ktoś może listę rzeczy których warto pilnować jeśli chodzi o ich wymianę regularną w samochodzie? w szczególności chodzi mi tutaj o moją sytuację z napędem 4x4 w automacie 6 biegowe DSG, ponieważ niedawno kupiłem auto i teraz czytam, że w tych autach zamiast wymiany raz na 10 tys. km oleju w silniku to jeszcze trzeba pilnować oleju w skrzyni, haldeksie, dyfrze itd. staram się zrobić z tego jedną listę rzeczy do pilnowania. Czytam też po forach gdzie raz twierdzą że taki olej się wymienia raz, że nie albo, że filtry w haldeksie są niewymienialne... Byłbym wdzięczny za sprostowanie/ uzupełnienie listy VIN: TMBLK9NE8G0232372 ☐ wymiana oleju silnikowego co 10-15 tys km / rok ☐ wymiana filtra powietrza co 30 tys km ☐ wymiana filtra paliwa co 15 tys km ☐ wymiana filtra oleju co 10-15 tys km ☐ wymiana filtra kabinowego co 2 lata (węglowy ) ☐ wymiana płynu hamulcowego (DOT 4) co 2 lata ☐ wymiana oleju i filtra skrzynia DSG co 50-60 tys km ☐ wymiana oleju Haldex co 30 tys km ☐ wymiana filtra Haldex co 30 tys km ☐ wymiana oleju dyferencjał co 60 tys km ☐ wymiana kompletu rozrządu z pompą wody i płynem chłodniczym co 150 tys km lub 5 lat ☐ wymiana świec co około 150 tys km / wg. zużycia -
3
octavia 3 Kontrolka EPC - elektryk Warszawa
nic nie miałem wyciągane. Jest trochę utrudniony dostęp ale mechanik od spodu na kanale zrobił regulację cięgna. Kosztowało to 200 zł -
3
octavia 3 Kontrolka EPC - elektryk Warszawa
Dziękuję! "Po podłączeniu do komputera wyskoczył mi problem z nastawnikiem doładowania turbiny." dokładnie mam to samo według diagnostów... Dwa warsztaty mi powiedziały, że to powoduje konieczność wyjęcia turbiny i regenerację, ale zakładałem, że jest tańsza opcja. A jak to u Ciebie z kosztami wyszło w zakresie regulacji cięgna?