xFlop Opublikowano 3 stycznia 2020 o 13:47 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2020 o 13:47 Witam Czy ktoś ma może wiedzę jakie turbo występuje przy silniku 1.4 TSI 150KM (CZDA)? Jestem zupełnie zielony w temacie a chciałem się zorientować czy turbo przy tym silniku jest ze zmienną geometrią czy stałą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2626 Opublikowano 3 stycznia 2020 o 14:43 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2020 o 14:43 tam jest turbo z zaworem upustowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xFlop Opublikowano 3 stycznia 2020 o 15:43 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2020 o 15:43 58 minut temu, wojtek2626 napisał: tam jest turbo z zaworem upustowym Dzięki, wiesz to z doświadczenia czy znalazłeś gdzieś informację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...