Skocz do zawartości

Reklamy dla niezalogowanych

xFlop

Użytkownik
  • Zawartość

    18
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez xFlop

  1. Ja w swojej O3 z przebiegiem 55 tys przy lekkim czy dynamicznym przyspieszaniu nie wyczuwam szarpania, natomiast w bardzo waskim zakresie obrotow (okolo 1900 - 2000) auto przy stalej prędkości z włączonym tempomatem czy bez delikatnie rwie. Swiece wymieniane byly przy 40 tys wiec watpie aby to bylo przyczyną, ale będę niedlugo u mechanika to będziemy iemy weryfikowac. Wydaje się jednak ze TTTM.
  2. Witam Planuję wymienić w niedlugim czasie wszystkie amortyzatory. Nie mam w planach zadnych modyfikacji natomiast zastanawiam się, ktore z amortyzatorów poradzą sobie dobrze w warunkach miejskich (dziury, łączenia, studzienki itd). Aktualnie auto ma słabą charakterystykę i duzo drgań / strzałów jakie odbiera z nawierzchni przenosi się do kabiny (byl0 tak niemal od samego poczatku jak je nabyłem). Czytałem sporo o amorkach ale niestety w sieci jednak nie ma wszystkiego. Zalezy mi na amorkach niskocisnieniowych, dwururowych, ale zeby faktycznie byl w stanie zdławic wiekszosc wibracji, drgan, uderzeń. Czy ktos ma jakies doświadczenia i moze sie pochwalic poprawą komfortu? Jakie amortyzatory zakladaliście u siebie?
  3. Witam Planuję wymienić w niedlugim czasie wszystkie amortyzatory. Nie mam w planach zadnych modyfikacji natomiast zastanawiam się, ktore z amortyzatorów poradzą sobie dobrze w warunkach miejskich (dziury, łączenia, studzienki itd). Aktualnie auto ma słabą charakterystykę i duzo drgań / strzałów jakie odbiera z nawierzchni przenosi się do kabiny (byl0 tak niemal od samego poczatku jak je nabyłem). Czytałem sporo o amorkach ale niestety w sieci jednak nie ma wszystkiego. Zalezy mi na amorkach niskocisnieniowych, dwururowych, ale zeby faktycznie byl w stanie zdławic wiekszosc wibracji, drgan, uderzeń. Czy ktos ma jakies doświadczenia i moze sie pochwalic poprawą komfortu? Jakie amortyzatory zakladaliście u siebie?
  4. Cześć Czy ktos z Was wymienial komplet amorków w swojej O3? Mozecie cos polecic? Od razu powiem ze nie zalezy mi na utwardzeniu. Aktualnie mam założoną jeszcze fabryke, ale czuję ze nadchodzi ich czas i zapewne najbliższe badanie wykaze juz spore zużycie. Moze jestescie w stanie polecic cos komfortowego co dobrze tlumi wibracje?
  5. Podziele sie z Wami swoim ostatnim doświadczeniem. Podmienilem w swojej O3 kola na identyczny rozmiar 205 55 r16 tylko zamiast moich 5 letnich Continentali byly na nie nalożone 2 letnie gumy Michelin. I jednak opona oponie nierowna. Niespodziewalem sie jednak ze moze byc az taki przeskok. Michelin swietnie tlumil nierownosci drogi. To samo odczucie mialem w innej skodzie zbajomego ktory jezdzi na Michelinach wiekszych 225 45 17. Mimo nizszego profilu i szerszego kapcia wybieranie bylo na zupelnie innym poziomie niz u mni3 na Conti. Continentale eco contact daja wrazenie jakbym jezdzil na kamieniach. Dodam ze mowimy o standardowym ciśnieniu 2.2. Continentale nieco odpuszczaja dopiero przy cisnieniu 2.0. A jakie wy Macie gumy i jakie jest Wasze odczucie? Praedopodobnie czeka mnie w przyszlym sezonie wymiana gumek :). Moze ktos moze polecic jakies fajne jeszcze bardziej konfortowe opony?
  6. Podziele sie z Wami swoim ostatnim doświadczeniem. Podmienilem kola na identyczny rozmiar 205 55 r16 tylko zamiast moich 5 letnich Continentali byly na nie nalożone 2 letnie gumy Michelin. I jednak opona oponie nierowna. Niespodziewalem sie jednak ze moze byc az taki przeskok. Michelin swietnie tlumil nierownosci drogi. To samo odczucie mialem w innej skodzie zbajomego ktory jezdzi na Michelinach wiekszych 225 45 17. Mimo nizszego profilu i szerszego kapcia wybieranie bylo na zupelnie innym poziomie niz u mni3 na Conti. Continentale eco contact daja wrazenie jakbym jezdzil na kamieniach. Dodam ze mowimy o standardowym ciśnieniu 2.2. Continentale nieco odpuszczaja dopiero przy cisnieniu 2.0. A jakie wy Macie gumy i jakie jest Wasze odczucie? Praedopodobnie czeka mnie w przyszlym sezonie wymiana gumek :).
  7. No nie wiem, do 17 musisz zmniejszyć profil gumy do 45. To trochę już psuje komfort :). A Tym bardziej że te gumy mają przeważnie wyższy wskaźnik prędkości i nośności co też spowoduje ich utwardzenie :/. Właśnie tego chce uniknąć.
  8. Cześć Zastanawiam się nad zmianą opon letnich. Aktualnie latam na standardowych 205,55,r16. ET chyba standardowo 46 i szerokość felgi to 6.5. Nie chcę robić dużych rewolucji żeby nie tracić znacznie na komforcie. Myślałem o zmianie na 225, 50, r16 i wymiana felg na J 7 tylko pytanie jak z ET. Ktoś robił podobny zabieg? Ogólnie zależy mi na komforcie ale też na stabilniejszym zachowaniu auta przy nieco wiekszych prędkościach
  9. Bardzo wątpliwe, auto było na gwarancji i wpisy ASO nic takiego nie sugerują. Co więcej autem jeździł emeryt (lat 66) ;). Ok czyli nikt z obecnych nie ma tego problemu :(. Gdybym bym szczeniakiem który kupił sobie pierwszy samochód i nie ma porównania uznałbym że to norma, ale ponieważ mam już niemałe doświadczenie za kółkiem różnych aut to temat uważam za dziwny... Zatem może ktoś zna jakiś dobry warsztat na terenie Warszawy, który podejmuje się modyfikacji zawieszeń?
  10. Też mi się tak wydaje. Żeby nie było jeździłem różnymi autami w tym O3 FL z profilem opon 225/45/17 i nie czułem tej twardości co w tym aucie.
  11. Rozmiar 205/55/16 indeksy 91 V, Continental ecocontact. Zatem może to nie jakiś wielki balon ale też nie jest to profil 45....
  12. Ja też z Japończyka się przesiadłem i jest znacznie twardsza od niego. Myślałem że gorzej po swoim Japończyku już nie trafię...
  13. Cześć Mam pewien problem, a mianowicie moja octavia O3 przed lift (2015 rok) jest mało komfortowa. Podczas najazdu na nierówność, jakąś dziurę czy cokolwiek mam wrażenie jakby mnie ktoś okładał dechą po moich 4 literach. Auto ma przebyte 50K. Nie było zajeżdżane przez pierwszego właściciela. Naprawdę auto jest w fajnym stanie. Mam jednak wrażenie że przy konstruowaniu tego auta ktoś pomyślał że fajnie będzie jak najazd na dziurę wybije kierowcy zęby. Moje auto to benzyna 1.4 TSI 150 km. Od mechanika usłyszałem że one już tak mają. Czy ktoś z Was próbował zmiękczyć swoje auto? Jak ewentualnie z tym powalczyć? Spróbować zmienić sprężyny? Czy może w ogóle cały zestaw sprężyny plus amory?
  14. Cześć Mam pytanie. W 0:57-0:58 sekundzie załączonego przeze mnie filmu słyszalny jest krótki dźwięk jakby rozrusznika który wkręca się na wysokie obroty. W swoim aucie mam identyczny i zastanawiam się czy powinno mnie to martwić? W aucie to brzmi znośnie, ale z zewnątrz dzwiek brzmi jakby coś się zacieralo... Macie jakieś sugestie? Link do filmu poniżej: https://youtu.be/SstPxbnzj5g
  15. Wielkie dzięki za odpowiedź. Też poczytałem trochę artykułów, poszukałem tej części po modelu auta, typie silnika w kilku sklepach i faktycznie wszystko wskazuje na zawór upustowy. Raz jeszcze dzięki :).
  16. Dzięki, wiesz to z doświadczenia czy znalazłeś gdzieś informację?
  17. Witam Czy ktoś ma może wiedzę jakie turbo występuje przy silniku 1.4 TSI 150KM (CZDA)? Jestem zupełnie zielony w temacie a chciałem się zorientować czy turbo przy tym silniku jest ze zmienną geometrią czy stałą?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważna informacja

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności Octavia.team