-
Załóż konto na Octavia.team
Dołącz do społeczności kierowców Skody Octavia.
Podróże
Škoda Octavia w plenerze podczas podróży, wakacji i weekendowych wypadów. Podpowiedzi gdzie warto się wybrać.
10 tematów w tym forum
-
- 12 odpowiedzi
- 28,4 tys. wyświetleń
-
-
- 0 odpowiedzi
- 5,2 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 7,1 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 5,3 tys. wyświetleń
-
- 226 odpowiedzi
- 1,1 mln. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 8,8 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 11 tys. wyświetleń
-
- 9 odpowiedzi
- 11,6 tys. wyświetleń
-
- 21 odpowiedzi
- 13,5 tys. wyświetleń
-
- 8 odpowiedzi
- 14,4 tys. wyświetleń
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Ostatnia aktywność
-
0
octavia 2 Błąd cewki
Witam, po wymianie świec, przewodów i cewki zapala się kontrola trakcji i pokazuje błąd cewki Co to może być? -
1
octavia 1 Zimne powietrze z nawiewu octavia 1 1.6mpi
Po diagnostyce błąd f48- do wymiany silniczek klapy mieszającej zimne powietrze z ciepłym. Da się tam dostać od strony schowka. Nie trzeba rozbierać deski rozdzielczej. -
0
octavia 3 Octavia III ACC przestało działać po zamontowaniu haka FAULT_CODING_AAG
Witam! Czy ktoś spotkał się z taką usterką? Po zamontowaniu i zakodowaniu haka może w wyniku spadu załadowania akumulatora - otrzymałem sporo błędów, które udało się wykasować oprócz dwóch (jak w log-ach). Głównie przestał działać ACC, błędy nie kasują się. Co może być powodem? Głównie zmiany wprowadziłem zgodnie z instrukcją haka w "69 trailer function" controller (19 installation list). Dalsze kodowanie miało być po wprowadzeniu do electronic central electric controller Login 31347, który chyba nie zadziałał. All_Log-KR7MK24-TMBAJ7NE4L0008184-70472km.txt- fault_coding_aag
- acc
- (i 1 więcej)
-
19
octavia 3 Octavia 3 VRS 2.0 TDI CUPA problem z uruchomieniem
Widzę że co drugie auto ma ten problem i nikt nie zna rozwiązania tego -
1
octavia 1 Zimne powietrze z nawiewu octavia 1 1.6mpi
Cześć, mam problem z nawiewem w swojej skodzie octavi 1 liftback, 1.6 mpi. Układ chłodzenia ma nowy płyn i był odpowietrzony. Auto jest po remoncie silnika <zapieczone pierścienie po poprzednim właścicielu>. Wcześniej tez był ten problem tzn włączając ciepłe powietrze nadal leci chłodne, dopiero jak ustawie prawie na maxa to leci delikatnie ogrzane. Co może byc powodem? Teorii jest mnóstwo ale moze to standardowa przypadłość? Czytałem o resecie climatronica o tzw klapkach nawiewu bądź zapchanej nagrzewnicy. Inni pisali ze to wymienli i problem nadal istnieje w jakimś potencjometrze itp
-