Skocz do zawartości

Reklamy dla niezalogowanych
Zaloguj się, aby obserwować  
Namo

octavia 3 ŠKODA SmartLink

Recommended Posts


Reklamy dla niezalogowanych
35 minut temu, sethcracow napisał:

No ale z tego co rozumiem @Szuli88 to na ekranie Bolero nie zobaczysz mapy tylko będziesz słyszał komunikaty z nawigacji ?

Dokładnie tak, lepsze to niż nic.

predzej czy później i tak wprowadza Google maps do CarPlay bo za dużo ludzi narzeka na ich brak i firma ?ponosi z tego tytułu również jakieś tam straty


ODIS/Geko
Ochrona komponentu immo SVM parametryzacje etc
Aktywacje ACC NAVI oraz wiele wiele innych funkcji
VCP
VCDS HEX NET
VAS 6150D/6154 😄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mi sie dziś udalo, w sumie nie wiem jak, odpalić AndroidAuto z telefonu w schowku i nie odpieło mi połączenia bt z moim głównym telefonem w kieszonce.. Mam nadzieję, że to się utrzyma i tak będzie mi to działać.



Niestety podzialalo tak tylko jeden dzien, wrocilem po urlopie i juz tak nie moge tego ustawić...
Możecie sprawdzić u siebie czy może te nowsze MY17 radia pozwalaja na podłączenie drugiego telefonu po bluetooth jak już jeden jest po kablu z AndroidAuto?
Już wiem że jest to możliwe :>


taptap

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Niestety podzialalo tak tylko jeden dzien, wrocilem po urlopie i juz tak nie moge tego ustawić...
Możecie sprawdzić u siebie czy może te nowsze MY17 radia pozwalaja na podłączenie drugiego telefonu po bluetooth jak już jeden jest po kablu z AndroidAuto?
Już wiem że jest to możliwe :>


taptap


@mcq a jakby wyłączyć opcje bluetooth w ustawieniach aa? nie mam niestety jak sprawdzić teraz z autem ale może zadziala;)988c3ed75fa30b2922c275f13e467ddf.jpg

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie wlasnie, że z ta opcja cos kombinowalem wlacz wylacz itp az w końcu pozwoliło zostawić połączenie bt z drugim tel. Teraz już nie moge tego powtórzyć :> ale krotko próbowałem...

taptap

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udalo się. Faktycznie działa jak chciałem.
Wiec mam drugi tel w schowku co sluzy do AndroidAuto.. SIM tylko internet.
A swój główny tel podłączony przez bluetooth.
Zauważyłem tylko prawidłowość ze jesli słuchałem radia w tle to po powrocie do auta ustawia sie na radiu, a nie automatycznie startuje AA ;)
Ale to do przyjecia.. I tak częściej slucham cos ze Spotify ;) a wtedy stratuje automatycznie z ekranem Smartlinka.
Co ciekawe odnosnie Spotify ze jest blokada przeglądania playlisty do konca ;) I nie ma to nic wspólnego z VIM jakby co.
Zawsze moge użyć do przegladnia dlugiej playlisty drugiego telefonu z tym kontem Spotify :> albo poprosic żone by za pomoca swojego telefonu poszukała mi czegos ciekawego do posłuchania (uzywamy jednego konta ;)

Odnośnie AndroidAuto to jak wspminal@emceg OK Google i uruchamianie nawigacji pod wskazany adres dziala idealnie a to że jeszcze działa prawa gałka w trybie mapy zamiata na MirrorLinka zupełnie.
Pozostaje czekac na Waze. Zapisalem sie do beta testow Waze&AndroidAuto ale zastanawiam sie czy wybór kraju "others" byl dobrym posunieciem..

PS. Ktos sprawdzał jakie jeszcze komendy glosowe działaja dobrze (bez kwesti telefonu) oprócz "nawigacja do" albo "włącz muzyke"
Da sie coś posterować Spotify komendami glosowymi?

taptap

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Udalo się. Faktycznie działa jak chciałem.
Wiec mam drugi tel w schowku co sluzy do AndroidAuto.. SIM tylko internet.
A swój główny tel podłączony przez bluetooth.
Zauważyłem tylko prawidłowość ze jesli słuchałem radia w tle to po powrocie do auta ustawia sie na radiu, a nie automatycznie startuje AA ;)
Ale to do przyjecia.. I tak częściej slucham cos ze Spotify ;) a wtedy stratuje automatycznie z ekranem Smartlinka.
Co ciekawe odnosnie Spotify ze jest blokada przeglądania playlisty do konca ;) I nie ma to nic wspólnego z VIM jakby co.
Zawsze moge użyć do przegladnia dlugiej playlisty drugiego telefonu z tym kontem Spotify :> albo poprosic żone by za pomoca swojego telefonu poszukała mi czegos ciekawego do posłuchania (uzywamy jednego konta ;)

Odnośnie AndroidAuto to jak wspminal[mention=1030]emceg[/mention] OK Google i uruchamianie nawigacji pod wskazany adres dziala idealnie a to że jeszcze działa prawa gałka w trybie mapy zamiata na MirrorLinka zupełnie.
Pozostaje czekac na Waze. Zapisalem sie do beta testow Waze&AndroidAuto ale zastanawiam sie czy wybór kraju "others" byl dobrym posunieciem..

PS. Ktos sprawdzał jakie jeszcze komendy glosowe działaja dobrze (bez kwesti telefonu) oprócz "nawigacja do" albo "włącz muzyke"
Da sie coś posterować Spotify komendami glosowymi?

taptap



Włącz - nazwa utworu /artysty u mnie jeszcze działa. I kiedyś działało jeszcze to samo z.playlista ale od jakichś 2 aktualizacji padło:(

+ Pisanie smsow ale.o.tym wiesz;))

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to po mirrorlinku "ok google" nie dziala? Musze. Wkoncu dorwac jakis tel co ML obsluguje, Galxy S4 zony nie udalo mi sie podlaczyc na razie...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A to po mirrorlinku "ok google" nie dziala? Musze. Wkoncu dorwac jakis tel co ML obsluguje, Galxy S4 zony nie udalo mi sie podlaczyc na razie...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Mialem wrażenie, ze działało tylko na postoju :>
Tak jakby zbierał mikrofon w telefonie a nie w samochodzie..

taptap

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@mcq moje ulubione komendy, które zawsze wymawiam jak prezentuję komuś AA to inteligentne pytania typu: Ile lat ma Harrison Ford?/Ile wzrostu ma Barack Obama?/Kto jest żoną prezydenta Andrzeja Dudy? - to robi wrażenie, a nie jakieś tam pisanie smsów :P

Czy ktoś wie jak przywrócić polski język w AA? Od ostatniej aktualizacji odpowiada mi po angielsku i buttony na ekranie mam po angielsku...?

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stolica Polski, Która godzina, jak wysoki/ile metrów ma pałac kultury - też warte uwagi;p

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sony Xperia X btaciaka i wyglada to tak.
W aplikacja jest GM dostępny i Yanosik działa, nie miałem okazji przejechać się ale jak co VIM można włączyć i będzie śmigać Podłączenie bez problemu

4fd4d69d75f7a073361b5bb3f1b6d28e.jpg
cc9edc3869461e5ba3b7f8d37dec961b.jpg
4c64d7803baff1df7453030e1b597628.jpg
0f860447fa7251b2a3be557773724869.jpg
acc9af19bef426e3cbad60c31e2629d4.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się bardziej cieszył z widoku satelitarnego :D bo jak sobie odpale google maps to działa fajnie :D ale w AA wygodniej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeżeli masz konto, zaloguj się aby pisać ze swojego konta.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link został automatycznie osadzony.   Wyświetl tylko jako link

×   Twoja poprzednia zawartość wypowiedzi została przywrócona..   Wyczyść edytor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przegląda tę stronę.

  • Kto jest online   0 użytkowników, 0 anonimowych, 13 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zalogowanych użytkowników


Reklamy dla niezalogowanych


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważna informacja

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności Octavia.team