Skocz do zawartości

alocet

Użytkownik
  • Zawartość

    263
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Najlepszy przez

    10

alocet miał najwięcej polubień 24 maja

Dziękujemy za pomoc w tworzeniu społeczności.

Reputacja

31 Doskonała

Octavia

  • Model
    Octavia 3 RS
  • Silnik
    2.0 TSI CHHB
  • Skrzynia
    DSG

Informacje

  • Lokalizacja
    Łaziska Górne

Ostatnio na profilu byli

7248 wyświetleń profilu
  1. Na forum ktos kiedyś opisywał jak zrobić sznur gumowy w uszczelce nie znalazlem tematu ale miałem screeny z tego. Może się przydać.
  2. @Darek K jak to sie mówi... Jak chcesz to umisz. Czasami tez trzeba poświęcić swojego czasu na poszukanie opisów modów nie zawsze ktos ma czas teraz i natychmiast odpisywać to tez musisz pamiętać. A i satysfakcja większa jak sie do czegoś samemu dojdzie.Pozdrawiam
  3. Jeśli zależy ci na spokojnej jeździe to zrób i będziesz mieć z głowy. I tak to trzeba zrobić to nie sa rozrządy jak w starych samochodach na wieki, tu dla bezpieczeństwa tu co 100 tys sie wymienia. Jak wczesniej mówiłem u mnie po zakupie czekając na termin łańcuch przeskoczył o 1 zabek na szczęście i nie bylo kosztów naprawy silnika ale różnie może być. Co do kosztów to niestety nie pamiętam ile wyszlo cos koło 2000 chyba. No i wybierz mechanika co sie zna na robocie, bo jeśli mi mechanik by powiedział czekaj na komunikat potem wymien to tak jak by ci powiedzial jeździj a jak przeskoczy i rozwali silnik to podjedz zrobic. Pozdrawiam
  4. @pawlaa1370 12 to High 13 to Low. Tak podłącz bedzie ok. Pozdrawiam
  5. Podrzucam opis technologi akumulatorów jakie wyswietlaja sie przy kodowaniu w vcds. Wszystko wynika z nieprawidłowego (słownik automatyczny) tłumaczenia wyrażeń technicznych. "Włóknina" to akumulator AGM (Absorbent Glass Mat, czyli elektrolit uwięziony w macie (włókninie) szklanej. "Wilgoć" to akumulator kwasowy z elektrolitem płynnym. "EFB" (Enhanced Flooded Battery): to kwasowy akumulator rozruchowy odporny na obciążenia cykliczne. "EFB+" to akumulator EFB wykonany w technologii "carbon" (z dodatkiem grafitu) "GEL" to akumulator żelowy, czyli kwasowy z elektrolitem w postaci żelu krzemionkowego. "Ultracap" (ultracapacitor) to system gromadzenia energii w superkondensatorze w układach hybrydowych "Litowo-jonowy" to akumulator wiadomo jaki. Natomiast "Binarnie AGM" oznacza dwa akumulatory w pojeździe (drugi w bagażniku).
  6. Cześć @adamsky czyszczenie kiedys na forum przedstawil @rrobert jak efekt byl ale on to rozklejał nie ma możliwości przez ten otwór tego rozebrac.
  7. Napisz poprostu wiadomosc do @rrobert i zapytaj on to ogarnie bez problemu umowisz sie lub nawet zdalnie jak bedziesz chcial. Nikt bardziej niz on ci nie pomoże.
  8. Tak dotnij z obu stron telefonu po pół centymetra powinno pasowa a nawet centymetr. Schowek jest jaki jest to nie schowek kształtuje sie do telefonu tylko odwrotnie i jesli ci nie wchodzi to nic nie zrobisz chyba ze zmienisz telefon to logiczne.
  9. Powietrze nadmiar jesli ci o to chodzi co slychac upuszczane przez zawor normalny objaw a nie powrot . Dpf powinienes wypalac podczas jazdy a nie na postoju wskoczyc na trase i w palnik zeby dobrze sie wypalil tak dlugo az procedura sie zakonczy zgasnie kontrolka.
  10. Czesc najlepiej wszystkie uszczelki ktore podchodza pod turbo. Sama wymiana nie jest jakas skomplikowana jesli chodzi o wymiane zamiane turbo . Wazne zeby potem wymienic olej na nowy czyli odpalanie turbo juz na nowym oleju. Turbina musi zaciagnac olej bo sie na sucho to nie bardzo najlepiej pare razy przekrecic rozruchem ale tak zeby silnik nie odpalil lub wyciagnac bezpiecznik i wtedy krecic to olej fajnie zaciagnie. Jesli lubisz sie bawic mechanika to to zrobisz troche rozbierania ale wszystko sie da. Powodzenia
  11. @ada6666 wszystko jest opisane na forum nie trzeba znow opisywa. Wystarczy poszukac trochę.
  12. Witam jak pisał @cliner ten mod jest dobry i pomocny wiec tez zachęcam do tej modyfikacji. Montaż odbiornika czujników nie jest skompilowany ani kosztowny. Kodowanie tez ok i tu wielkie dzieki za pomoc w kodowaniu @Bandini . Na końcu zostaje dodac parametry do czujnika to juz tylko vcp lub odis ale @rrobert daje rade z taka prosta robotą dlatego tez wielkie dzieki.
  13. Czesc osuszacz powinno sie co jakis czas wymieniac kiedys nawet pisano o tym ze co roku gorzej jedynie ze on jest jednoscia z chlodnica w octavia 3 ale u Ciebie moze byc jeszcze osobno . Zawor rozprezny nie powinien duzo kosztowac wiem jak kupowalem do audi tez warto co jakis czas wymienic. Decyzja zostaje do ciebie czy chcesz za jedna robota sobie powymieniac, osuszacz warto ale to już twoja decyzja.
  14. Najlepiej jak jeden i drugi plastik pozaklejasz na szczelnie bedzie bardziej szczelnie gdzies na forum w tym poscie powinny byc fotki od Enriquez tych drzwi.
  15. Temat juz poruszany wiele razy tam sa przyklady i jakie kupic szkoda zakladac nowy temat poszukaj na forum wiekszosc kupuje na ali
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważna informacja

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności Octavia.team