-
Załóż konto na Octavia.team
Dołącz do społeczności kierowców Skody Octavia.
Dane techniczne
Parametry i wersje Škody Octavia produkowanej przez czeską marką Škoda Auto od 1996 roku.
46 tematów w tym forum
-
- 1 odpowiedź
- 36,7 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 29 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 22,7 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 257 wyświetleń
-
- 27 odpowiedzi
- 38,7 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 827 wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 767 wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 1,2 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 93,7 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 6,1 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 7,5 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 2,3 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 1,4 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 1,5 tys. wyświetleń
-
- 14 odpowiedzi
- 29,4 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 2,4 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 2,2 tys. wyświetleń
-
- 8 odpowiedzi
- 9,5 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 9,4 tys. wyświetleń
-
- 14 odpowiedzi
- 13,6 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 4 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 4,2 tys. wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 4,7 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 4 tys. wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 5,3 tys. wyświetleń
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Ostatnia aktywność
-
25
octavia 3 O3 2.0tdi cuna remont kapitalny
Ja też mam delikatny. powody sa trzy. Intercooler, chłodnica egr i nie obstawiam ale uszczelka pod głowicą. Najczęściej leci chłodnica egr i intercooler Wczoraj zrobiłem trase.taką 240 km z prędkościami miedzy 120-170. Muszę powiedzieć że od 650 km nie ruszył oleju. Czyszczenie pomogło chyba. czekam aż przejadę 1000 i powtórka czyszczenia oraz zmiana oleju- remont silnika
- pobór
- (i 1 więcej)
-
25
octavia 3 O3 2.0tdi cuna remont kapitalny
Na razie po 400km nie wiedzę żadnego ubytku. Ja mam takie charakterystyczne miejsce na bagnecie do którego jest wlany olej. Ale mam inny problem. Ubytek płynu chłodniczego. I teraz nie wiem dokładnie ile ubyło bo jak na samym początku sprawdzałem to było w połowie między min i max. Ale nie pamiętam czy sprawdzałem na ciepłym czy zimnym silniku. Nie wiem czy to już intercooler jest nie szczelny czy coś innego. Można to jakoś sprawdzić czy to intercooler czy coś innego? Na się jutro umowie na sprawdzenie czy nie ma przypadkiem spalin w płynie chłodniczym.- remont silnika
- pobór
- (i 1 więcej)
-
25
octavia 3 O3 2.0tdi cuna remont kapitalny
Nie wiem czy masz bagnet jeszcze do oleju ale ja sobie zaznaczyłem nozem do tapet ile mam oleju i po tym widzę czy zjada- remont silnika
- pobór
- (i 1 więcej)
-
25
octavia 3 O3 2.0tdi cuna remont kapitalny
Wiesz co z tego co ja wiem to moja octavia ma webasto ale w formie dogrzewania a nie ogrzewania postojowego. I potrzebuje około 7km i olej ma już 70-80 stopni przy 18 stopniach na dworze. Zobaczę co i jak w przyszłym tygodniu czeka mnie podróż do Polski i zobaczę czy coś się zmieni podczas podróży. Chyba na 1300km jak nic nie zejdzie to będę trochę spokojniejszy. Na razie po mieście już od poniedziałku zrobiłem 400km i nich chyba się nie zmieniło.- remont silnika
- pobór
- (i 1 więcej)
-
25
octavia 3 O3 2.0tdi cuna remont kapitalny
Sprawdziłem na sobie i z tego co zauważyłem to najwięcej oleju bierze na zimnym silniku. Czyli tak naprawdę stoję i czekam aż się zagrzeje ale nie płyn a olej. Jak już jest ciepły to możesz zapier.....ć i grama mi nie weźmie. Co do temperatury 120 st to normalna praca tego silnika przy tych prędkościach. Miałem wcześniej ibize 1.9 TDI i też w tej granicy była temp oleju przy 200 . Tam lałem olej AMSOIL i latała .Do leona leje Ravenol. Drogi ale dobrze odprowadza ciepło. Ja już podjąłem decyzje.Jak nie pomogą czyszczenia zapieczonych pierścieni to idzie silnik do roboty. Ma zaledwie 102 tyś i takie numery z olejem !- To jest chore . Przy 400 tyś nie powienien brać takich ilości oleju- remont silnika
- pobór
- (i 1 więcej)
-