-
Załóż konto na Octavia.team
Dołącz do społeczności kierowców Skody Octavia.
Giełda
Ogłoszenia sprzedaży samochodów Škoda Octavia oraz drobne anonse motoryzacyjne. Oferty dealerów, warsztatów i sklepów z branży.
-
- 1 odpowiedź
- 12.7 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 4 odpowiedzi
- 9.8 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 2 odpowiedzi
- 4.1 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 1 odpowiedź
- 7.9 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 5 odpowiedzi
- 8.2 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 3 odpowiedzi
- 9.1 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 0 odpowiedzi
- 4.1 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 0 odpowiedzi
- 5.9 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 8 odpowiedzi
- 10.6 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 2 odpowiedzi
- 8.7 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 5 odpowiedzi
- 9 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 0 odpowiedzi
- 3 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 2 odpowiedzi
- 8.2 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 0 odpowiedzi
- 5.7 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 0 odpowiedzi
- 4.9 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 0 odpowiedzi
- 7.5 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
- 0 odpowiedzi
- 5.1 tys. wyświetleń
- Zaktualizowano
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Ostatnia aktywność
-
11
1.0 tsi - drgania na biegu jałowym.
Czesc, posiadam Skoda Scala (NW1) z 2020 roku, przebieg 149 kkm, silnik DKRF 1.0 TSI 115KM, skrzynia manual i ma dokladnie ten sam problem. Przy czym zauwazylem ze te wibracje na biegu jalowym (przy ok. 1000 obrotow/min) sie ostatnio coraz bardziej nasilaja takze cale wibracje przenasza sie juz do kabiny na fotel, deske rozdzielcza, lewarek, itd. DRAMAT ! W czasie jazdy jest OK, tylko trzesie na biegu jalowym. Poduszki silnika wygladaja ze sa OK. Jakies 1,5 roku temu jak go kupilem (mial przebieg 132 kkm) byly duzo mniejsze (powiedzalbym ze typowe dla 3-cylindrowca) ale teraz strasznie nim trzesie. Oczywiscie na poczatku jak sie go odpali i ma te jakie 1600-1800 obrotow na biegu jalowym to jest OK, dopiero jak po chwili pracy spadnie na te 1000 to zaczyna strasznie sie trzasc. Co wiecej, jak pedalem gazu podniose obroty na te ok. 1400 i wiecej to znowu jest OK az do momentu jak puszcze gaz i spadna do 1000 i zaczyna sie znowu trzesiawka. Kontrolki zadne sie nie pala, bledow brak (testrem sprawdzone cisnienie na szynie jest OK), swiece wymienione (testerem sprawdzone i brak wypadania zaplonow) i nadal lipa. Nie mam juz pomyslow. Czy ktos z Was wymienil juz ta pompe paliwa wysokiego cisnienia (04E 127 027 N) ? Czy to cos pomoglo ? Zastanawiam sie nad wymiana w ciemno tej pompy, obstawiam jeszcze dwumas ale nie mam pewnosci. -
2
octavia 4 1.0TSI w Octavia 4 - wibrcje,drgania
Czesc, posiadam Skoda Scala (NW1) z 2020 roku, przebieg 149 kkm, silnik DKRF 1.0 TSI 115KM, skrzynia manual i ma dokladnie ten sam problem. Przy czym zauwazylem ze te wibracje na biegu jalowym (przy ok. 1000 obrotow/min) sie ostatnio coraz bardziej nasilaja takze cale wibracje przenasza sie juz do kabiny na fotel, deske rozdzielcza, lewarek, itd. DRAMAT ! W czasie jazdy jest OK, tylko trzesie na biegu jalowym. Poduszki silnika wygladaja ze sa OK. Jakies 1,5 roku temu jak go kupilem (mial przebieg 132 kkm) byly duzo mniejsze (powiedzalbym ze typowe dla 3-cylindrowca) ale teraz strasznie nim trzesie. Oczywiscie na poczatku jak sie go odpali i ma te jakie 1600-1800 obrotow na biegu jalowym to jest OK, dopiero jak po chwili pracy spadnie na te 1000 to zaczyna strasznie sie trzasc. Co wiecej, jak pedalem gazu podniose obroty na te ok. 1400 i wiecej to znowu jest OK az do momentu jak puszcze gaz i spadna do 1000 i zaczyna sie znowu trzesiawka. Kontrolki zadne sie nie pala, bledow brak (testrem sprawdzone cisnienie na szynie jest OK), swiece wymienione (testerem sprawdzone i brak wypadania zaplonow) i nadal lipa. Nie mam juz pomyslow. Czy ktos z Was wymienil juz ta pompe paliwa wysokiego cisnienia (04E 127 027 N) ? Czy to cos pomoglo ? Zastanawiam sie nad wymiana w ciemno tej pompy, obstawiam jeszcze dwumas ale nie mam pewnosci.- drgania
- wibracje tsi
- (i 1 więcej)
-
0
sprzedam Radio MIB2 ZR skoda octavia III 5Q0035864C
Witam . Do sprzedania radio jak w tytule. Dla zdecydowanych dorzucę kartę z mapami https://allegrolokalnie.pl/oferta/radio-mib2-zr-skoda-5q0035864a -
1
Najem długoterminowy czy leasing?
Leasing miałem, najem też, więc powiem tak: jeśli nie planujesz wykupu i chcesz po prostu jeździć – najem robi robotę. Jedna faktura miesięcznie i masz spokój: ubezpieczenie, serwisy, przeglądy, opony – wszystko ogarnięte. Nie musisz pamiętać o niczym. Ale wiadomo, to nie auto „Twoje”, więc zero sentymentów. -
27
octavia 4 Dołożenie grzanej kierownicy oraz zmiana foteli
Mam pytanie - czy jak przełożę taśmę na 5q1953549F w raz z wiązką ogrzewania i włożę na razie starą kierownicę to konieczne będzie kodowanie ? Na nową będę miał później a mam trochę czasu więc mogę wszystko sobie przygotować,- fotele
- kierownica
- (i 1 więcej)
-