-
Załóż konto na Octavia.team
Dołącz do społeczności kierowców Skody Octavia.
Warsztaty i sklepy
Oferty warsztatów wykonujących tuning, modyfikacje, instalacje, detailing oraz car-audio w Škodzie Octavia. Sklepy stacjonarne i internetowe z częściami i akcesoriami.
58 tematów w tym forum
-
- 89 odpowiedzi
- 166 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 3,4 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 492 wyświetleń
-
- 9 odpowiedzi
- 3,5 tys. wyświetleń
-
- 9 odpowiedzi
- 7,9 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 1,7 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 1,7 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 4,1 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 3,2 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 3,8 tys. wyświetleń
-
- 6 odpowiedzi
- 6,4 tys. wyświetleń
-
- 10 odpowiedzi
- 10 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 4,7 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 4,5 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 5,5 tys. wyświetleń
-
- 6 odpowiedzi
- 7,1 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 6,5 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 6,6 tys. wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 6,9 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 6,9 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 6,6 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 7,1 tys. wyświetleń
-
- 9 odpowiedzi
- 11,1 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 8,9 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 10,2 tys. wyświetleń
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Ostatnia aktywność
-
14
octavia 3 Nagar na zaworach Tsi Tfsi
Witam, podłączę się do tematu. Octavia 3FL 1.4 CZDA, kupiłem przy przebiegu 48 kkm. Po zakupie jedyny objaw to poszarpywanie delikatne na zimnym przy temp. na dworze -5+5stC. Niby że TTTM. Obecnie jest koło 100kkm. Teraz na zimnym przy obecnych temp poszarpuje dużo bardziej, szczególnie czuć przy jeździe ze stałą prędkością. Doszły delikatne szarpnięcia na rozgrzanym przy jeździe ze stałą prędkością. Dodatkowo zaczęło poszarpywać przy przyspieszaniu szczególnie przy pełnej mocy.Tak jakby na ułamek sekundy coś go trzymało. Ten mój przebieg to głównie w 90% jazda do pracy na 6 biegu z obrotami 2 tyś lub niecałe 2 tyś. a ta wewnętrzna recyrkulacja spalin działa chyba nie tylko na biegu jałowym ale też na małym obciążeniu? Więc może się zaje.... ten dolot nagarem? Na biegu jałowym silnik pracuje idealnie, żadnych błędów nie ma. Świce nowe po zakupie przy tych 48kkm. Czy trzeba się szykować na te łupiny? @Zgredos wykonujesz taką usługę? -
0
octavia 3 O3 Zmiana radio Blues na Swing
Cześć, w Octavia 3 z 2013, wersja podstawowa, Acitve z radiem Blues - najprostsze, bez CD i kart SD - chciałbym zmienić je na radio Swing tak by mieć możliwość rozmów przez Bluetooth. W związku z tym mam kilka pytań 1. widziałem wersje Swing z przyciskiem "Mute" albo "Phone" na panelu. Rozumiem, że wariant z "Phone" posiada Bluetooth a "Mute" nie? Widziałem warianty Phone - 5E0 035 875 oraz Mute - 5E0 035 887 2.Czy radio Swing posiada mikrofon czy trzeba może instalować koło lampki i ciągnać kabel do radia? Jakaś wtyczka/piny? 3. Czy radio do wymiany z Blues wymaga czegoś więcej? Jakieś wiązki/przewody itp? 4. Czy radio Swing po montażu zadziała czy wymagane jest jakieś kodowanie/adaptacje itp? 5. W sumie najważniejsze, czy radio win posiada ochronę Component Protection? 6. Czy radio z kolorowym wyświetlaczem podejdzie, np takie: 5E0035867B (Mute) albo 5E0035871 (Phone) do Skody z 2013? Chodzi o kształy, wymairy jak i o wspomniane wyżej kwestie. Dziękuję z góry za odpowiedzi. -
15
octavia 3 Tylna lotka ze Skody Octavia Cup
https://www.spoilercentrum.cz/produkty/kridlo-cup-lamino-skoda-octavia-III/ tutaj link do kupienia -
12
octavia 4 Aktualizacja oprogramowania Skoda Octavia 4
Sprawdziłem ten link i update poszedł bez problemu. Cała roboto to jakieś 40 min. https://drive.google.com/drive/folders/1P3yHE1Gu7J0223mvYZTyNLW5Jh-jZA1o -
0
octavia 4 Octavia 4 1.5 TSI 150kk zapach spalenizny zaraz po odpaleniu
Witam, ostatnio stałem się posiadacze Octavii gen 4 z 2021 roku z przebiegiem niecałych 150kk. silnik 1.5tsi ACT Manual 6G. Kupione z programu SKODA Używane Certyfikowane, polisingowe. Problem jaki zauważyłem, (bądź cecha tego modelu, bo to teraz cechy szczególne są bardzo znamienne:)) to rano, na zimnym, w garażu (przy temp około 5-7 stopni), kiedy samochód schodzi już do obrotów jałowych to: - utrzymuje je na 9500-9800 RPM - czuć delikatnie nierówną pracę silnika - w kabinie czuć spalenizną - taką nietypową ciężko to opisać ale zapach nieprzyjemny. - zapach utrzymuje się jakie 2-3min (lub już się do niego człowiek przyzwyczaja) - wentylacja auta jest zawsze włączona (klimatyzacja również) na auto Jak już silnik się rozgrzeje po jakiś 10 min obroty spadają na 7500rpm jak powinny, ale po jeździe miejskiej w korkach itp. obroty po jakimś czasie ponownie wchodzą na w/w ~9500rpm, zapach też wtedy wraca. Moją pierwszą samodzielną diagnozą była procedura dopalania GPF, tylko martwi mnie to ,że za każdym razem to się załącza. Dochodzi do tego, że teraz stoję przed garażem i czekam, aż obroty spadną na 7500rpm i dopiero wjeżdżam do garażu. Czekam czasem 5 min czasem 15min ! Z tego co wyczytałem GPF powinien (jeśli już musi się dopalać) robić to co jakieś 600-800km, a ja nie przejechałem nawet 600km a zliczyłem już chyba ze 20 takich cykli! nieszczelności podczas pracy silnika nie widać pod maską (dymienie, itp.) Silnik suchy. olej wymieniony świeżo po zakupie w ASO. żadne kontrolki się palą dot w/w dopalania itp. Doczytałem jeszcze, że jest jakaś procedura dogrzewania. Jak auto wykryje, że jest poniżej 5 stopni na zewnątrz i to ponoś też śmierdzi. Albo jak ktoś na wstecznym jedzie to wtedy obieg wentylacji się nie domyka i zaciąga spaliny do środka.(usterka wentylacji) Ogólnie mało jest INFO o GPF i procedurach. Instrukcja traktuje to zdawkowo. Czy ktoś z podobnym przebiegiem ma podobny problem? Pozdrawiam, Użytkowników
-