-
Załóż konto na Octavia.team
Dołącz do społeczności kierowców Skody Octavia.
Usterki w Octavii
Kiedy Škoda Octavia odmawia posłuszeństwa zapytaj innych użytkowników jak sobie z tym poradzili.
1 053 tematów w tym forum
-
- 0 odpowiedzi
- 1 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 743 wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 1,5 tys. wyświetleń
-
- 23 odpowiedzi
- 10,7 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 1,2 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 208 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 987 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 698 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 825 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 1,2 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 1,2 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 834 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 820 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 706 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 803 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 1,4 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 982 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 1,5 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 906 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 1,5 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 724 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 898 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 1,1 tys. wyświetleń
-
octavia 3 Błąd P04F000 Układ odpowietrzania zbiornika paliwa przepływ wysokiego ciśnienia nieprawidłowy
- 0 odpowiedzi
- 3 tys. wyświetleń
-
- 10 odpowiedzi
- 2 tys. wyświetleń
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Ostatnia aktywność
-
6
octavia 3 Co ile km średnio występuje wypalanie DPF
Jeszcze jedna rzecz zauważyłem w aplikacji vag dpf. Mamy podział na soot mass calc. i soot mass measured miedzy ktorymi sa rozbieżności. Z tego co wiem to prawidłową wartością jest soot mass calc. "problem" w tym ze gdy parametr soot mass measured dobije do wartości granicznej tj. Około 22,5g to automaczynie parametr soot mass calc. nie ważne jaką ma wartość to przeskakuje również na wartość graniczną i zaczyna sie proces wypalania. Przykladowo dniu dzisiejszym przeskoczyło z 18 na 22g. W tym podczas wypalania soot mass measured przy końcówce spada nawet do -9. Pytanie jak jest wyliczany parametr soot mass measured, na podstawie różnicy ciśnień? I czy powyższe zjawisko świadczy o jakiejś awarii czy poprostu to tak ma działać?- 2.0 tdi cuna
- octavia3
- (i 1 więcej)
-
5
octavia 4 Powtarzający się błąd P03AA DTUA
Aktualizacja softu ECU rozwiązuje problem tego błędu. https://www.bolidenforum.de/forum/vag-tpi-2024/4690794-tpi-nr-2062814-15-motor-die-motorkontrollleuchte-leuchtet-auf-fehlerspeichereintrag-p03aa00-mit-symptom-37605-4-zylinder-tdi-ea288evo -
6
octavia 4 Brak obsługi telefonu z kierownicy ?
Musisz sparować telefon przez Bluetooth i włączyć w Virtual Cockpit funkcje przycisków kierownicy do telefonu. Po aktywacji przyciski pozwolą odbierać, kończyć i wybierać kontakty bez używania głównego ekranu.- telefon
- kierownica
- (i 1 więcej)
-
16
octavia 3 Octavia 3 swap hamulcy....
Krótko i po forumowemu — 312/288 to już fajny krok w mocniejsze hamowanie i w codziennym użytkowaniu + lekkim sporcie odczujesz różnicę względem seryjnych 288/253, a koszty części są znacznie bardziej sensowne niż przy 340/310. Co do tarcz i klocków — nacinane tarcze + dobre klocki (np. EBC Red albo Ferodo DS2500) dają najczęściej najlepsze połączenie temperatur, doznań i kosztów, Brembo też git, ATE Ceramic spoko do codziennej jazdy, ale przy ostrzejszym jeżdżeniu lepiej coś sportowego. -
6
Trzymanie nóg na desce rozdzielczej
Trzymanie nóg na desce to totalnie ryzykowne, bo przy uderzeniu poduszka powietrzna może zrobić więcej krzywdy niż pożytku. 😬 Lepiej zawsze trzymać stopy na podłodze, nawet jeśli wydaje się wygodniej, bo konsekwencje przy wypadku mogą być naprawdę poważne.- nogi na desce
- trzymanie nóg na desce
- (i 4 więcej)
-