-
Załóż konto na Octavia.team
Dołącz do społeczności kierowców Skody Octavia.
Usterki w Octavii
Kiedy Škoda Octavia odmawia posłuszeństwa zapytaj innych użytkowników jak sobie z tym poradzili.
1 038 tematów w tym forum
-
- 1 odpowiedź
- 4,4 tys. wyświetleń
-
-
- 1 odpowiedź
- 2,3 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 7,5 tys. wyświetleń
-
- 8 odpowiedzi
- 8,2 tys. wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 3,2 tys. wyświetleń
-
- 8 odpowiedzi
- 7,3 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 2,4 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 3,7 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 3 tys. wyświetleń
-
- 6 odpowiedzi
- 17,1 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 2,2 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 3,1 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 3,7 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 4 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 4,4 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 2,9 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 3,9 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 5 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 4,7 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 3,3 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 3,1 tys. wyświetleń
-
- 8 odpowiedzi
- 7 tys. wyświetleń
-
- 13 odpowiedzi
- 43,8 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 4,1 tys. wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 7,5 tys. wyświetleń
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Ostatnia aktywność
-
4
octavia 3 Auto gaśnie w trakcie jazdy, błędy P2295, P167E
Jednak nie ogarnięte problem powrócił wymieniony czujnik ciśnienia paliwa, zawór ilości paliwa oraz pompa wysokiego ciśnienia nadal nic nie pomaga. Opiłków brak. Nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić czy tak jak wyżej pisałem samochód faktycznie gaśnie. Raz zdarzyło mi się, że potrzebowałem się dotoczyć i zauważyłem, iż obroty spadły, ale dopiero po wciśnięciu sprzęgła spadły poniżej zera (silnik się wyłączył), ale samochód nie reagował na gaz. Problem w tym, że większość razy zdarza się to w trakcie ruszania przez co sprzęgło jest częściowo wciśnięte. Problem również występuje w trakcie jazdy jednakże zawsze w takich momentach, że szukam jak mogę się zatrzymać i nie patrzę na licznik. Przy problemie występuje szarpnięcie (delikatne) przypominające wybicie biegu w manualu w trakcie przyśpieszania (pasażer zauważyłby, że szarpnęło). Aby uruchomić samochód ponownie trzeba wyłączyć całkowicie zapłon i odpalić na nowo samo przekręcenie na zapłonie kręci silnikiem i nie odpala. Nadal brak checka. Na komputerze diagnostycznym błąd P229500 opisany jest jako sporadyczny i nieaktywny. Nadal występujące błędy: P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy) ~ ten błąd świadczy o problemie P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu) ~ przyczyna pojawienia: gaśnięcie silnika i coś w rodzaju trybu awaryjnego przez co system start/stop nie jest w stanie odpalić silnika (trzeba przekręcić kluczyk) Jakby ktoś miał jakikolwiek pomysł to chętnie się mu przyjrzę, ponieważ sytuacja już bardzo mocno nadwyrężyła mój budżet, a samochód służy mi do zarabiania. Co za tym idzie samochód niesprawny = brak możliwości zarobienia dużej części pieniędzy składających się na mój miesięczny budżet. Z góry dzięki za pomoc. -
4
octavia 3 Problem z akumulatorem ? Powracające błędy Octavia 3 2.0 TDI
te błędy mówią ze kluczyk ma słabą baterię a nie akumulator w aucie- octavia3
- akumulator błędy
- (i 1 więcej)
-
4
octavia 3 Problem z akumulatorem ? Powracające błędy Octavia 3 2.0 TDI
Niby tak ale pojawilo sie po raz pierwszy po pierwszej zimnej nocy.Wiec tak sobie pomyślałem.Przeciez nie mogę chyba mieć nagle błędów prawie wszystkiego?A ten nowy aku moze tez nie był dobrze naładowany.Teraz go podłączyłem i do tej pory ładuje już 5h i jeszcze brakuje mu jednej kreski.Po za tym na starym aku miałem spadek przez nóż z 12,5 na 12,04. Nastawy podstawowe sam ogarnę ? 204546 Raw code: 031F02 ECU: 09. Onboard supply control unit[Archiwum (nieaktywne)] Status: Potwierdzona B147A18: Remote key 2, Voltage too low Funkschlüssel 2-unterer Grenzwert unterschritten Bity stanu: 1 204546 Raw code: 031F02 ECU: 09. Onboard supply control unit[Archiwum (nieaktywne)] Status: Potwierdzona B147A18: Remote key 2, Voltage too low Klemme 30 voltage: 11 Tym się też trochę sugerowałem Wogóle kupiłem auto od delera Skody z aut używanych z gwarancją (jak doczytałem później suma gwarancji to max 7tys) i sprawdzonymi wszystkimi podzespołami. Auto było ich własnością a nie z rozliczenia. Czy takie usterki mogły wcześniej nie dawać oznak ?- octavia3
- akumulator błędy
- (i 1 więcej)
-
1 914
octavia 3 Aktualizacja Columbus Amundsen Bolero Swing
Gdzie mogę pobrać aktualizację do radia Sprzęt 040 -
4
octavia 3 Problem z akumulatorem ? Powracające błędy Octavia 3 2.0 TDI
przecież nie ,ma błędów od aku lun niskiego napięcia silnik - świeca żarowa 3 cylindra skrzynia - błędy od wszystkiego - nastawy podstawowe wykonać trzeba i zobaczyć co dalej- octavia3
- akumulator błędy
- (i 1 więcej)
-