-
Załóż konto na Octavia.team
Dołącz do społeczności kierowców Skody Octavia.
Internety
Ciekawe miejsca w sieci z Octavią w tle i nie tylko. Dyskusje o komputerowych i internetowych zagadnieniach.
53 tematów w tym forum
-
- 0 odpowiedzi
- 93,3 tys. wyświetleń
-
-
- 9 odpowiedzi
- 19,8 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 6,2 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 12,7 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 35,4 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 135,9 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 14,8 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 13,5 tys. wyświetleń
-
- 25 odpowiedzi
- 50,2 tys. wyświetleń
-
- 212 odpowiedzi
- 228,3 tys. wyświetleń
-
- 8 odpowiedzi
- 19,2 tys. wyświetleń
-
- 15 odpowiedzi
- 26,4 tys. wyświetleń
-
- 24 odpowiedzi
- 44,4 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 20,1 tys. wyświetleń
-
- 28 odpowiedzi
- 57 tys. wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 16,4 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 14,3 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 18,4 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 12,6 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 17,3 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 41,9 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 14,4 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 17,7 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 14,5 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 13,7 tys. wyświetleń
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Ostatnia aktywność
-
1
octavia 3 Seria usterek przy odpalaniu po dłuższym postoju
U mnie takie cyrki były po odłączeniu akumulatora lub jego wylądowaniu gdy napięcie spadło poniżej jakiegoś poziomu. Mam jakiś pobór lewy który w ciągu kilku dni potrafi mi wydoić prawie cały akumulator a jeżeli auto postoi dłużej to do zera. Po tym wystarczyło auto odpalić i przejechać dosłownie 100- 200 m po czym wszystkie komunikaty kasowały się. Rozmawiałem z moim mechanikiem i on twierdzi że to jest norma i standard W tych samochodach tak się dzieje. Sprawdź dobrze akumulator oraz ładowanie. Wino leży prawdopodobnie gdzieś po stronie elektryki.- octavia3
- usterka start stop
- (i 1 więcej)
-
0
octavia 3 Coś kradnie prąd
Cześć. Od jakiegoś czasu coś kradnie mi prąd. Wszystkie bezpieczniki i przekaźniki pod maską oraz pod deską wyciągane sprawdzane i pobór cały czas jest. Na razie odkryłem na którym obwodzie jestem pobór ale nie wiem co on zasila. Generalnie gdy zdejmuje przewód ze skrzynki lub zakładam go z powrotem to coś załącza się i wyłącza jakby pod maską w okolicy silnika. Pobór prądu waha się między 155 mA 180 mA. To jest bardzo dużo i dlatego po kilku dniach postoju akumulator jest rozładowywany. Przy skrzynce pod maską jest sześć głównych przewodów prądowych. Interesuje mnie drugi od prawej w czarnej izolacji, patrząc od strony błotnika, co on zasila do czego on idzie? Na końcówce oczkowej jest wybita litera K. Na ktoś może opis pozostałych obwodów skrzynki? Jeden idzie do Aku, jeden do alternatora ale reszta nie wiem- schemat skrzynki pod maską
- schemat
- (i 1 więcej)
-
0
octavia 3 Auto gaśnie w trakcie jazdy, błędy P2295, P167E
Witam, mam dość nietypowy problem i szukam pomocy w nakierowaniu mnie co to jest. Być może ktoś miał coś podobnego lub zna historię z podobnym przypadkiem. Pojazd: Skoda Octavia 3Fl 2017r. 2.0 TDI (bez AdBlue) 150km Błędy: U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały) P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu) P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy) U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Opis: Ww. błędy pojawiły się na skutek zgaśnięcia auta w trakcie jazdy i przy tym zdarzeniu zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych (pomarańczowa spiralka). Po zgaszeniu zapłonu i odpaleniu samochodu na nowo, nie świeci się żadna kontrolka oraz samochód działa prawidłowo do powtórzenia ww. sytuacji. Do tej pory 3 razy coś takiego wystąpiło między pierwszym a drugim razem przejechane ok. 2 km w ok. 4 minuty, a trzeci po 2 tygodniach i ok. 700km przejechanych od poprzedniego razu. Po wystąpieniu pierwszych dwóch sytuacji pojechałem do mechanika i tam odczytali błędy (wypisane wyżej wraz z krótkim opisem jaki również dostałem), jednakże przez brak czasu oraz niezbyt powiązane błędy, wykasowano je i zalecono mi przejechanie paru kilometrów. Miało to na celu wyeliminowanie podejrzenia losowego i chwilowego "przycięcia" się czegoś. Problem pojawił się niestety trzeci raz i bez kasowania błędów, a przejechaniu około 20km nie wystąpił ponownie. Z rzeczy które zauważyłem po wystąpieniu problemu pierwszy raz jest brak jakiegokolwiek szarpania przy odpalaniu auta. Dosłownie jakby się nie odpalało, gdyby nie obrotomierz nie wiedziałbym, że jest odpalone. Jednakże warto nadmienić, iż zbiegło się to z wymianą dwumasy i sprzęgła, a problem wystąpił raptem 2 dni po tej wymianie, więc może być to błędny trop. Wydaje mi się, że bardziej szarpało (nie mocno, ale było czuć cokolwiek przy odpalaniu) po wymianie tej dwumasy, jednakże nie daje sobie ręki uciąć. Błędy przy trzecim wystąpieniu problemu (sprawdzane samodzielnie przez kiepskiej jakości wtyczkę oraz aplikację): P167E00 P229500 Szukałem sporo w internecie na różnych forach, jednakże nie znalazłem podobnego przypadku. W każdym autem szarpie przy rozruchu, brakuje mocy, świecą się kontrolki lub występuje jakiś inny objaw. Co to może być? -
4
octavia 3 Kod błędu C10a329
w pompie jest dodatkowy i on często pada. najlepiej podpiąć pod coś dedykowanego do diagnostyki vag i odczytać który czujnik -
4
octavia 3 Kod błędu C10a329
a nie sam sensor ? 5Q0906207
-