Internety
Ciekawe miejsca w sieci z Octavią w tle i nie tylko. Dyskusje o komputerowych i internetowych zagadnieniach.
53 topics in this forum
-
- 0 replies
- 5.8k views
-
- 9 replies
- 14.8k views
-
- 0 replies
- 4.2k views
-
- 2 replies
- 10.4k views
-
- 3 replies
- 25.6k views
-
- 3 replies
- 11.8k views
-
- 0 replies
- 12.1k views
-
- 2 replies
- 11.7k views
-
- 25 replies
- 45.1k views
-
- 212 replies
- 202.1k views
-
- 8 replies
- 16.9k views
-
- 15 replies
- 24.4k views
-
- 24 replies
- 40.5k views
-
- 1 reply
- 16.5k views
-
- 28 replies
- 52.1k views
-
- 4 replies
- 14.7k views
-
- 2 replies
- 12.6k views
-
- 5 replies
- 16.1k views
-
- 0 replies
- 10.9k views
-
- 5 replies
- 15.5k views
-
- 5 replies
- 33.3k views
-
- 1 reply
- 12.7k views
-
- 3 replies
- 15.6k views
-
- 0 replies
- 12.4k views
-
- 0 replies
- 11.7k views
-
Recently Browsing 0 members
- There are no registered users currently online
-
Ostatnia aktywność
-
5
octavia 3 Start Stop deaktywacja
u mnie działa bez problemu, od razu zapala się na pomarańczowo i tak zostaje. -
26
octavia 3 Gałka zmiany biegów - przetarcia
Próbował ktoś wymienic sama gałkę a mieszek i napis biegów przełożyć ? Wiem ze idzie mieszek od gałki rozłączyć -
5
octavia 3 Start Stop deaktywacja
Ja to zrobiłem tak: Mam tylko jeden "problem" Jak widac na zdjeciu przycisk co chwile miga. Po kilku, kilkunastu mignieciach przestaje wiec akumulatora nie rozwali 😄 Pytanie do innych co montowali takie kabelki z aliexpress, u was tez miga ? -
60
octavia 3 Montaż haka holowniczego w Octavii 3 - relacja foto, wideo + opis.
Cześć, Potrzebuję pomocy z kodowaniem Sterownik 19 - zrobiłem Sterownik 10-Asyst.park./kierow” > bajt 3 > bit 0-1 - zrobiłem Sterownik 01 > bajt 5 bit 4 - trailer recognition ( rozpoznawanie przyczepy ) - zrobiłem Sterownik 03-ABS > - nie mam opisu bitów - jak zakodować bez dostępu do OBD11? Pozdrawiam -
0
octavia 3 Podgrzewanie lusterek
Witam Padła mi mata grzewcza w prawym lusterku zewnętrznym (sprawdziłem rezystancje). Wymieniłem na zamiennik firmy Blic. Gdy włączyłem grzanie lusterek rano, to lewe lusterko (jeszcze oryginał) grzeje jak szalone-nie ciepłe a gorące, natomiast prawe delikatnie ciepłe. Zdemontowałem ponownie prawy wkład lusterka, pomierzyłem wkład (sprawny, rezystancja OK), sprawdziłem doprowadzenie wiązki sprawna-napięcie na konektorach prawidłowe. Przy okazji ustaliłem, że po włączeniu grzania lusterek grzeją przez chwilę (do ustawienia wartość czasowa np. VCDSem), po czym wyłączane jest grzanie i z tego co zaobserwowałem na mierniku, prąd jest już tylko doprowadzany co pewien czas "impulsowo" dla podtrzymania ciepła maty (zarówno w prawym jak i lewym wkładzie lusterka). Można co prawda wymusić ponowne czasowe włączenie lusterek poprzez ponowne wyłączenie przełącznika grzania lusterek, jednak i tak po zadanym czasie (wartość ustawiona VCDSem) wyłączy się główne grzanie i znowu będzie chodzić ogrzewanie na podtrzymaniu . Czy ktoś się spotkał że wkład lusterka po wymianie na nieoryginalny grzeje inaczej (słabiej). Ścieżki we wkładzie Blic wyraźnie grubsze i inna gęstość tej siatki maty grzewczej. Macie jakieś doświadczenia z wymienionymi wkładami grzanych lusterek? Wcześniej nie sprawdzałem tego, ale czy to normalne że po początkowym włączeniu grzanych lusterek oryginalne lusterko potrafi się tak mocno rozgrzać że jest normalnie gorące?- lusterka
- podgrzewanie
- (and 1 more)
-