-
Załóż konto na Octavia.team
Dołącz do społeczności kierowców Skody Octavia.
Internety
Ciekawe miejsca w sieci z Octavią w tle i nie tylko. Dyskusje o komputerowych i internetowych zagadnieniach.
53 tematów w tym forum
-
- 0 odpowiedzi
- 9,8 tys. wyświetleń
-
- 9 odpowiedzi
- 16,4 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 4,8 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 11,3 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 28,7 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 134,6 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 13 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 12,3 tys. wyświetleń
-
- 25 odpowiedzi
- 46,9 tys. wyświetleń
-
- 212 odpowiedzi
- 210,5 tys. wyświetleń
-
- 8 odpowiedzi
- 17,6 tys. wyświetleń
-
- 15 odpowiedzi
- 25,1 tys. wyświetleń
-
- 24 odpowiedzi
- 41,9 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 17,7 tys. wyświetleń
-
- 28 odpowiedzi
- 53,9 tys. wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 15,3 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 13,2 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 16,8 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 11,5 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 16,1 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 36,2 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 13,3 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 16,3 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 13 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 12,3 tys. wyświetleń
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Ostatnia aktywność
-
18
octavia 3 Sygnalizacja wypalania DPF
No i trafiłeś w punkt. Byłem święcie przekonany, że mam silnik CUNA. Nie wiem co mi się ubzdurało, bo ma DTUA, którego nie ma na liście. Dodatkowo, na innym forum znalazłem taki wpis: "Niestety ale w OC IV jest zupełnie inny sterownik i oprogramowanie sterowników niż w poprzednich modelach oraz inne niż w Superb 3. Do tego grupa VAG od roku 2020 ma założoną blokadę SFD. Posiadam obdeleven next gen Pro, i pomimo tego niektóre adaptacje i kodowania nie przechodzą przez blokadę. Nastawy podstawowe, serwisowe oraz kasowanie błędów działa." Wygląda na to, że nic z tego nie wyjdzie. Dzięki za pomoc!- sygnalizacja
- wypalania
- (i 1 więcej)
-
18
octavia 3 Sygnalizacja wypalania DPF
A sprawdzałeś czy liście obsługiwanych jednostek vag dpf jest Twój kod silnika?- sygnalizacja
- wypalania
- (i 1 więcej)
-
18
octavia 3 Sygnalizacja wypalania DPF
wygląda na to, że on się łączy, tylko nie może sczytać danych, ale dla pewności zaraz zrobię tak jak piszesz- sygnalizacja
- wypalania
- (i 1 więcej)
-
18
octavia 3 Sygnalizacja wypalania DPF
Nie pamiętam czy konfiguracja vag dpf nie różniła się od car scannera. Car scanner chyba sam w sobie ma opcję do łączenia się z modułem. Natomiast dla vag dpf przy pierwszym podłączeniu trzeba najpierw w ustawieniach telefonu połączyć się z modułem przez bluetooth a dopiero później odpalić vag dpf i przejść konfigurację. Ale mogę się mylić bo przesiadałem się jakiś czas temu z ios na androida.- sygnalizacja
- wypalania
- (i 1 więcej)
-
18
octavia 3 Sygnalizacja wypalania DPF
Cześć, Kupiłem dokładnie ten adapter i nadal jest dupa 😕 EML327 Identifier pokazuje, że adapter, to oryginalny ELM327 w wersji 2.3 więc powinno działać, a nie działa. Sprawdziłem każdą z opcji połaszczenia, tzn. parametr "Custom engine group" i na każdym wywala błąd. W Car Scanner odczytuje parametry DFPa więc to chyba problem softu, a nie adaptera. Szkoda, bo w VAG DPF wskazania są bardziej przejrzyste.- sygnalizacja
- wypalania
- (i 1 więcej)
-