-
Załóż konto na Octavia.team
Dołącz do społeczności kierowców Skody Octavia.
Usterki w Octavii
Kiedy Škoda Octavia odmawia posłuszeństwa zapytaj innych użytkowników jak sobie z tym poradzili.
822 tematów w tym forum
-
- 3 odpowiedzi
- 2,3 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 2,2 tys. wyświetleń
-
- 52 odpowiedzi
- 20,1 tys. wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 3 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 2,7 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 1,8 tys. wyświetleń
-
- 11 odpowiedzi
- 5,6 tys. wyświetleń
-
- 16 odpowiedzi
- 9,5 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 4,5 tys. wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 2,9 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 3,6 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 3,5 tys. wyświetleń
-
- 14 odpowiedzi
- 10,4 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 2 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 3,1 tys. wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 2,2 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 2,9 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 5,7 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 3,6 tys. wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 2,9 tys. wyświetleń
-
- 19 odpowiedzi
- 11,3 tys. wyświetleń
-
- 7 odpowiedzi
- 2,9 tys. wyświetleń
-
- 11 odpowiedzi
- 4,3 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 2,1 tys. wyświetleń
-
- 6 odpowiedzi
- 6,9 tys. wyświetleń
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Ostatnia aktywność
-
14
octavia 3 Aktywacja HHC przy pompie 46 bajt
Witam Zrobiłem dzisiaj testy z kartonem na parkingu przy małych prędkościach samochód hamuje widząc przeszkodę ale przy normalnej jeździe powyżej 20km/h nie reaguje nie hamuje czyli nie ma bezpiecznej jazdy na liczniku pojawia się komunikat i piszczy ale brak jakiejkolwiek reakcji poza tym... sprawdzone nawet na drodze bo wjechałbym gościowi w d... za to mam kupę błędów plik w załączniku, chyba nie chce już HHC tylko same kłopoty i nie wiem czy się serwisem nie skończą większość udało mi się wykasować ale pewnie trzeba zrobić adaptacje g85 i g 200 tylko tyle ze to nie jest już jak w starych autach i przez vcds nie można się dostać do bloków pomiarowych żeby sprawić co i jak.. a na youtube znalazłem podobny filmik od (krzynol garage) jak facet miał podobnie tyle ze u mnie kodowanie przeszło... szkoda że nie widziałem tego wcześniej opuściłbym sobie cały ten cyrk. oryginalne kodowanie ABS :24076A912427216E4079060840C824245624840260022472B420F070C0A2430000000012121212B8586C384E4484EE history.txt -
0
octavia 3 Tuning O3 (cuna/cupa) 2.0 TDI 184 -> wydajniejsze turbo, hybryda
Cześć, Czy ktoś z forumowiczy wyszedł poza chip/stage 1 w swojej octavi 2.0 TDI 184? chodzi mi tu głównie o większe wydajniejsze turbo, chyba, że ktoś zrobił szerszy zakres modyfikacji - też chętnie poczytam i posłucham opinii 🙂 W internetach jest kilka firm proponujących "hybrydy" albo customowe turbosprężarki, pytanie brzmi czy ktoś coś takiego posiada i chciałby się podzielić wiedzą? jakie turbo od kogo i jakiś wykres jak to wyszło po strojeniu... Pisałem z kilkoma firmami... wszyscy zachwalają swoje produkty... ale nikt wykresu nie podesłał a jedynie odpisują na zasadzie "dużo tego i ciężko znaleźć zrobiliśmy już kilkadziesiąt takich zestawów i wszyscy chwalą... " hybrydy wiemy jakie mają opinie... ani dołu ani góry... a na pytanie czy podeślą mapę doładowania jaką generuje turbo albo jak wstaje i jak długo potrafi i jakie doładowanie utrzymać to już nie dzielą się taką informacją, a jedyne co mówią, to że klienci zadowoleni.. stąd też chciałbym poznać opinie osób które przetarły już szlaki aby nie wywarzać otwartych drzwi 🙂 bo jak już mam wydać parę złotówek to chciałbym być z tej inwestycji zadowolony 🙂 Zapraszam do dyskusji/wymiany informacji 🙂 -
2
octavia 3 Apetyt na olej octavia 3 vrs
Takich sytuacjach to silnik do remontu. Żaden olej nie zmniejszy poboru. Efekt placebo, nic więcej. -
14
octavia 3 Aktywacja HHC przy pompie 46 bajt
wstaw oryginalne kodowanie to poprawimy na hhc -
2
octavia 3 Apetyt na olej octavia 3 vrs
Witam , mam ten sam problem w takim samym aucie . Co wycieczka dłuższa już patrzę kiedy coś się zapali w niej . Olej dolewam non stop też w nie małych ilościach już bez oleju nie ruszam się w trasę . W przyszłym tygodniu usuwam DPF gdyż podejrzewam w nim cały problem . Samochód bardzo się nagrzewa do tego rano na zimnym silniku się dusi, że obroty falują. DPF odpala się non stop . Zdecydowałam się na usunięcie . Więc jak już usunę zobaczymy czy wszelkie problemy znikną . Pali też nie mało . Zmienić olej na 0w30 problem nie znika ale dla DPF jest lżejszy i przestał się zapalać. Mnie jednak męczy ssanie oleju więc usuwam DPF.
-